Wednesday, July 02, 2008

Puppy Olympic 290608 @ Bandar Utama

Sniff sniff... *looks for Liucas' liu...*
*pheeweet... nice tattoo... sexay...*


*Could this be Domdom's long lost relative?*


*Why no Hush Puppy shoes for us geh?? How can?!*


*STAY, BOY! STAY!!*
(This man veli garang... poor doggie..)


*forlorn...*

29 comments:

Stupe said...

i love doggy...how come i din see this when i ran past BU last Sunday?

Chen said...

how come no min pin geh?

cute doggies :)

rainbow angeles said...

Stupey, what a pleasant surprise to see you here and at this hour?

I love doggy too. U din see becos u were bz lookin' at yr watch? Or checking out some babes on the streets? O_o

**************************************
Cheney, come to think of it, you are right lah.. how cum dun hv AhBoy's relativesssss? I think the paling banyak punye anjing that day was... mmmm... poodles... so many... golden retriever pun alot... i also saw Amber :)

************************************

ehonchan.com said...

WHERE IS THE FUNNY LIUCAS?!

i thought i scroll down will find the liu liu but no... don't have. where?!

Stupe said...

without myself realising...i WAS FIRST in the comment box...FIRST!!!

i was working la at that hour. Now damn sleepy. Got up at 4.30 for a run...

as for me...nola...i look for traffic. BU area no siu char bor la.

Huei said...

ohh!! u were there!! hmm..should've gone >.<

mana liucas??? hehehehh

Andie Summerkiss said...

Aiayaaayaaa ... Such cute doggies! It must be so much fun!

Do you have one?

Andie Summerkiss said...

Aiayaaayaaa ... Such cute doggies! It must be so much fun!

Do you have one?

mudpie said...

woof woof ... here doggie doggie!!!

JL said...

last picture so kiut.... mana lu mia anjing?

Anonymous said...

d owner n dog shitting kar???

oldman

IguanaKia said...

Those 2 Hush Puppies looks GOOD!!!...always wanted to get 1, but no budget.

Just a mixed blood GS puppy...3-4 months old, maybe i can blog it...hehehe..

day-dreamer said...

I want Hush Puppies too... hahaha~

may said...

woof woof arf woof woof!

I can't ever resist the forlorn look of a pup... *sigh*

Trinity said...

wah cute doggie... but I think I will be stress out there.. I can't stand to hear woof woof especially the loud one!!

rainbow angeles said...

Ehoney, I din meet Liucas that day... he went back after I reached :)

*************************************
Stupey, you tarak jaga kesihatan diri...

Horr.. means that u oledi scanned the BU area... that's why u said no sui char bor :P

*************************************
Huei babe, u din go ah? I got the info from your blog wan leh... ;-)

Liucas sudah balik that time..

***********************************
Andie babe, the doggies are really cute, had fun checking 'em out!

I don't have one at my place.. not suitable because I stay in an apartment :)

***********************************
Mudpie babe, *jilat jilat* Heeee...

***********************************
JL, gua mia anjing ah? Belum lahir :P

I love the last pic!!

***********************************
Oldman, u got see sai meh? U bak jiu kor sai lah... :P

***********************************
Iguanakia, ooohhh, u like Basset Hound ah... what is GS puppy? Dun understand...

***********************************
Day-dreamer, u want the puppy or the shoe? O_o

***********************************
May babe, who could resist a pup's forlorn look? No one!

***********************************
Trinity babe, loud woof woof? Thank god they weren't barking! LOL...

***********************************

suituapui said...

Nice dogs...but I don't like them! Always pee on my tyres...and my neighbour's always poo-poo right outside my gate...so when I reverse the car out...I get all the shit on my wheels! Smelly like hell lah!!!

mistipurple said...

no gigi oso ah? must be pat-tor with liucas, heehee.

dreamie said...

woi.. you got take part ar?
which woof woof ?

semua cantik nya !!

rainbow angeles said...

Suituapui, your car got doggie style scent.. that's why they come and peeeee! Kekekekekekke!

*************************************
Misti, I no see Gigi..

*************************************
Dreamie MCC, me take part for what? I not woof woof leh...

***********************************

Chen said...

*giggle*

Angeles now become Woof Woff lao :P

dreamie said...

alamak .. * hit forehead *
me really MCC wan,
apalah this comment of mine ...WAKAKAKAKAKA..

sorry dear..
i meant which puppy of yours took part?...

so soli,thousand apologies ! :D

Trinity said...

No I remember why I can reach IKEA... becoz I browse about pose bed you mentioned last time! LOL

_butt said...

woof!! spotted the tattoo too. cool!

happy weekend! :-)

eastcoastlife said...

So many doggies!! The last one is so cute!!

kyh said...

the last doggie is so cute!!!!

wei, angie gonna give birth soon! *winks winks*

rainbow angeles said...

Chen, i become woof woof yang bermeow meow.. kekekeke..

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

dreamie mcc... dun hit yr head ler.. sakit, tau.. :P

my puppy ah? still notchet born...

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Trinity, haha.. poster bed is very syiok, right?? Hehe..

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

butty, weekend coming to an end.. *cries*

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

eastcoastlife, u a doggy person too? and i don't mean doggy style.. hahaa..

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

kyh, me no cute ma?? :p

can't wait for angie's babies!!

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

dom dom said...

10th Aug - Dogathon!!

melbie said...

aiiii... soooo cute.. I like to see those HUSH PUPPIES doggies.. LOL! But I still prefer guard dogs now that I've seen how they're trained and the things they can do.. hahaha