Saturday, October 28, 2006

Lazy Pictures Entry

Ahhh... sleeping in on weekends is simply blissfullllll...

And that also spells L A Z I N E S S on the prowl...

So, I'll let the pictures do the Blogging. *wink*
*Narcissist Alert*

Oh, a dear friend is supposed to have a promotion interview this week. All the best to Y O U ! ! ! *goodluckflyingkisses*

And if you have nothing much to do, go read this, The Ladder Theory. Saw n.d.d. posted this in Lil' Joy's Comment Box today. Very interesting, I must say... Lemme quote: The ladder theory is a funny, scientific explanation of how men and women are attracted to each other. It also covers such topics as why women sometimes just want to be friends but men always want sex. Unquote. Need I say more? *grins*

Have a Great Weekend, Y'all! Now please excuse me while I go dress up for an afternoon tea date! ;)


I think I read in some comments that L B isn't too sure of how muruku looks like. Here you go... got this from a colleague! Thank Q, Kana! Mmmm, crunchy yum!



"Pile Collage" from Picasa. Hmmm... don't quite like this kind of collage.
Thank Q, Moz!
Note to inevitable: Get me a big Koala, okayyy?? Hehe... just kidding!



Donno why I got this... but love it! Thank Q, Lil' Joy!



These, I got 'em for MYSELF! Thank Q, ME!!!



Interesting number plate, no? Damn! I'm doing a stupe!

Taking pics while driving...
sei loh...


Heh... naughty naughty...


Friday Gurls' Night Out Dessert... sigh! Poor liuliu lighting!

Thank Q for the company, Ladies!
*wink wink*




Yesterday's Lunch Dessert No. 1

O R G A S M I C T I R A M I S U ! ! !

*nearly died-ed*

Thanx to Lil' Joy for bringing me to Marmalade Cafe, opp. Plaza Mont Kiara
.

DYK I'm going there again in a bit??
*grin*


Yesterday's Lunch Dessert No. 2 *GASP*

Moz, this is an Oreo Cheesecake! Heh heh...

32 comments:

Anonymous said...

pen 15 ?? hehehe

Anonymous said...

aiks ... didn't even notice i am in chup position ...

and my name mentioned twice somemore .... *pengsanliu*

L B said...

how to chup already ah? forgot..

L B said...

Ah, so that's how a muruku looks like!!! Thank You!! Finally! At last, someone heard my plea... *goes to look for muruku in fridge*

Anonymous said...

Chup : p

Ms. A

kat said...

OMG..that tiramisu really looks orgasmic!!! I want, I want!! I want to make!! Right after I get myself a bottle of Kahlua...

k said...

You looked really pretty last night... all sweet and feminine.. :)

Chen said...

i thought I saw flying muruku
i thought I saw sleepy strawberry
i thought I saw sinful lao hao sui dessert
i thought I saw liuliu car number plates

okie.. i'm dreaming..
continue zzzzZzZzzz......

Anonymous said...

T I R A M I S U ! ! !

JoMel said...

aiyo.... now you made me crave... you took the shots so well!! So real, that I could almost taste it AGAIN!! Neber mind, I have easy access to it. *wicked laugh*

a^ben said...

wad is PEN 15???

*innocent~*

kakakakkaka :X

_butt said...

So the enjoy your life right now.. I oso want!!

Happy weekend!! ^^

Winn said...

ah ben pen 15 is like chords - u know c major d minor E flat?

so pen15 is a new chord. faster go ask ur music teacher!!

wah u had so many dessert yest!

let me see if i can find any bright pic i took yest..

hahaha kat spammed me!! do u knw why i call for spca????? coz we've got KAT in the hse! LOL
enjoy ur afternoon tea....one day we go england tea too k? psst i like u wear skirt!! u looked great! too bad i forgot to make good use of my camera!

may said...

see-toh-beh-lei? sooo cute!

incidentally I was looking for murukus today at the little stalls at the Curve, but I must've been looking at the wrong place becos dun have wor... chey...

ooh, and thanks for the teabags and cap and keychain too! *muah muah muah!*

c o n s u e l a said...

holy cow!
those desserts are to die for...that tiramisu is making me drool ;P ~~~

happy weekend girlie!!!!!

*hugs*

nyonyapenang said...

aiyah, looking at the dessert also gain 2kg liao la. ;)

Dannie said...

wahhhh... the number plates very geng wor.. but so are u to take them while u drive wor..

Kenny Ng said...

K155 PEN15? LOL... what a good combination number plate.

mistipurple said...

chup then read. actually no more prizes oredy still wanna chup donno for wat. kiasu i suppose. in case the others say they donwan their first 3 placings!

mistipurple said...

now read oredy feel like needing dessert. not wanting but 'needing'!! at 2.30am mana can find this liuliu oreo cheesecake and chewy chocolate ice cream? haiz.. settle for jacobs biscuits with strawberry jam in the fridge.. :(

angel said...

Hullo all dearies... I went to a few new places tonite... or rather, last nite... Relish Restaurant & (liuliu) Sky Bar. Let's see if I have the opportunity to blog about it sometime soon...

Oh, and earlier, I went to Marmalade Cafe again for Scones but nothing so special about 'em loh... I also found out that this cafe was previously known as Gecko Cafe situated in Desa Sri Hartamas. They moved to Mont Kiara almost 2 years ago.


**********
Dear moz,...
Pratinum Dessert!
Uh huh, PEN15... Me, I'd love to have PAR15 ;)

How could you not notice u were in ChupChup position??? You really need helppp!!!

Why u pengsanliu?? Help pimp liu so that all the lengluis go to your blog maaa...
*looks for plink's Skunkie*

**********
Dear L B,...
Grolden Dessert!
Forgot how to chup? Nvm... u are doing it right... ;)

Hahahahaha!!! Found your muruku in the fridge?? -__-"

You really forgot abt how muruku looks like? Or u pulling our legs wan?

**********
Dear Ms. A,...
Srilver Dessert!
Eiiiii... say something else laaa, can anot??? :P

**********

Kuzco said...

Nicely captured picture of the tiramisu! waaah! *hungry*

angel said...

Dear kat,...
It not only looks orgasmic, its taste is a BLAST!!! But hor, today I had the opportunity to taste some homemade tiramisu that was like 10x more orgasmic than the one at the cafe!!!! The one I tried today, a fren's mom made it and Oh My Gawd... the taste of liquor is very the best!!! According to my fren, the mom uses 3 types of liquor! Kahlua, rum and one more, forgot already what it was...

Waaa... tok so much abt tiramisu! Gonna get FAT liao!!! *bawls*

**********
Dear k,...
OMG... tenkiu, soooo paiseh! Pretty, Sweet & Feminine, hey, that spells YOUR DAUGHTER!!! ;)

**********
Dear lokter,...
U did see muruku, but not flying ones.
U did see strawberry, but they are not sleepy.
U did see sinful LHS dessert, and they ARE lao hao sui!!!
U did see liuliu number plates, and they are unique ;)

**********
Dear plink,...
C H E E S E C A K E ! ! !

*waiting for you to take you there*
;)

**********
Dear lil' joy,...
Haha! It's my camera laa... the photographer simply snap snap oni...

Yesterday, I had the Scones pulak... nothing special. So, you may skip the scones and go for the Carrot Cake! ;)

Anymore other cafes near there arr? Hehe...

**********
Dear a^ben,...
I dunno worr...
~~*lagi innocent*~~
Nah, winn oredi gave you some sexplanations... read her comment. :P

**********
Dear butty,...
Haha! Right now only meh?? I ALWAYS try to do things I enjoy, do things that make me & everyone happy. You can also do that, soon... ;)

**********
Dear winn,...
Haha... waaa!! U musician!! Soli I catch no ball what u say abt the chord but I hope a^ben does :D

Yes, yesterday was Dessert Flyday!! And did you find any bright pics of our Flyday Nite Rendevous??

Hahaha!! So did SPCA come to tangkap the Kat?? But then hor, kesianlah the Kat mya anak meow-meow if kena tangkap by SPCA... :P

Yes yes, England Tea we go one day!

U like me in skirt? *tenkiu.paiseh* Does this mean I gotta go get more skirts?? LOL...

**********
Dear may,...
Hehehe... cute hor the stobelly... i really couldn't tahan NOT buying 'em! Now I'm thinking which one should I take to work... U think which one is more ngam? The round wan or the long wan?

Har? Looking for murukus? Errr... ekskius me arr, now the KKHH deepavali oredi over worr... where can find muruku leh? :P

U are most welcome!
*catches all the muahs*

**********
Dear c o n s u e l a,...
Haha!! Looks like the Tiramisu is making my Blog wet wet!! :D

When you come back, we'll go there?

U hv a great weekend too!
*hughugzzz*

**********
Dear nyonyapenang,...
Foowah... die lah liddat... I must have gained 4kg liao! :((((((

**********
Dear dannie,...
I not geng la... but it's actually pretty difficult to take pics while driving... I should be fined & punished, kan? :(

**********
Dear kenny,...
Hahaha!! I didn't notice that if both are put together! :P

**********
Dear misti,...
Haha.. I'll always have your chup in my heart :)

The liuliu oreo cheesecake, according to Moz, can find it in SG's Starbucks worr...

Jacobs & strawberry jam ain't all too bad maa...

Lin Peh said...

Why you take pic of my car ? !!!!

angel said...

Dear kuzco,...
U think ze' tiramisu nice? :D
My camera is ze' good eh? ;)

**********
Dear lin peh,...
Ah? Which wan is yr car?? Kenot be K155... the PEN15 oso not you driving oso... :P

Pink Cotton said...

WAHLAU EHH

ur tiramisu and ur cheescake all dripping wet!! LOL i mean with choco la!!!

L B said...

Spurting Tiramisu?....
Really wan.. I didn't even know what a muruku was. I had no idea lah. Last time so long ago, where got bother to find out what the kacang putih seller was selling wan? Gimme 20cts, enough..

Lynna said...

The strawberry stuff is nice :D

carcar said...

hmm, by looking at those tiramisu can make me frustrated..

bring me there can?

angel said...

Dear pinkcotton,...
Haha! Yeah hor! All wetwet and we had to licklick! Mmmmmm...
*smacks lips*

**********
Dear L B,...
Errrmmm... not quite that spurt spurt... if spurt-spurt means kena my face liao la.. :P

Hmmm... okayyy... u din hv any Muthu, Ramasamy or Semi Value frens arr? I'd say it's more popular during Deepavali... but I'm glad now u know this is muruku ;)

**********
Dear lynna,...
Aloha!
*brings out Red Carpet*
Welcome! :)
The strawberry "stuff" look like pillow & bolster set ;)

Still trying to think which one I should bring to the office...

**********
Dear carcar,...
Alamak... dun be frustrated, dun be, ok? Of cos I'll bring u there... if you hv the time for me... ;)

**********

Anonymous said...

i did saw thr PEN 15 once near jalan pahang. Same car though.

Has seen a BAB 1 on a perdana executive and a PDL 15 on anohter car.

then i saw a lame Waja with MAF 14...

damn kaw lame.

saw a JED 1 on a toyota Estima before too.

angel said...

Dear Stupe,...
Waa... u can remember so many? Ei, you see lah, I kena your 'bad habit' liao... taking pics while driving... :P

The best one I saw and love is PAR 15 ;)

*dreams of going there*