Friday, October 20, 2006

Toys & Holidays!



Currently Fitness First has got this promotion, Fitness & Fun with iPod.

iPod Nano 2G (Silver) - RM 599
iPod Nano 4G (Blue, Pink & Green) - RM 838
iPod Nano 8G (Black) - RM 1,049
iPod Shuffle - RM 340 <--- very tempting
iPod Video 30G - RM 1,060
iPod Video 80G - RM 1,444
Dopod S300 - RM 999 <--- looks like a Motorola flip phone


Do I want it? Need it?
Nahhh...
Yaaaa...
Nooooo...
Yesssss....
Ishhhhh...

Psssst!!! DYK that I got myself a new, small Tech-Toy and it arrived yesterday? Any volunteers to help me read the Manual???

*makes Liucas Face*

Yours Truly will be away the next couple of days, breathing in fresh air... Happy Holidays! Vanakam! Happy AidilfitriVali! Happy Saturday! Happy Sunday! I'll be back soon. *wink wink*

44 comments:

Lin Peh said...

Vibrator also got cfum with manual wan meh LOL!!!!!

Anonymous said...

Aikambek liaoo!!

sengkor said...

holiday again..?

Anonymous said...

wah .... kam mah lun kah ??

Kenny Ng said...

wat toy? my toys are guitars, urs is wat? :P

kat said...

Wah..what kind of special toy?? Must go to cool climate to use wan-ah?? LOL

..is the air really clearer there?? And don't forget to have strawberries n cream and scones on my behalf!!

ah nel said...

those shaky shaky thingy kar?no need read lar as simply as put it in...LOL

Anonymous said...

happy hols. can u get me/present to me the nano2G?

tq

saya-lor

Chen said...

enjoy yourself in CH
eat more scones
drink more tea
eat herbal steamboat
eat strawberries
eat cherry tomatoes
eat CH sweet corn
eat CH sweet potatoes
nyek nyek

Chen said...

btw, wat is that new, small Tech-Toy?
boleh terbang keh?
or can use to piak ppl? :P

JoMel said...

Will you pluck some tea leaves, dry them when you are back here and pass them to me on Flyday? thanks.

Oh yes, happy horiday ;)

may said...

forget about the Shuffle. get the Nano! nanonanonano...
oooh, me me me me ME!! I wanna read that manual, as long as I get to play with your Tech-Toy too.

shall I sell my Dopod? hmmm... bro won't like it tho... LIULIULOLOL!!

welcumbek, plink!! *hugz*

AceOne said...

Yeah!! holidays!! Yahooooooo.

L B said...

You really really think you don't need an iPod, and you think you really know you don't need one, ...

Until you have one. Then you ask yourself, why didn't I get one earlier? Why did I deprive myself of the Joy of Sex so needlessly?..

Have a good time up at the Land Time Forgot, where you wish you have an iPod nano 4GB Green with you.. just so you can play to yourself 'The leaves are alive... With the sound of iPods... The Tunes that it plays, for a long long timeee....'

Happy KKHH!!

No Hassle Loans said...

Hey nice blog. Although it�s not what I was looking for. I am looking for info on Payday Loans or a Cash Advance so I can buy some Phentramine diet pills.. I found your blog very interesting

Cocka Doodle said...

No...you don't need the iPod. ...but seriously, I think you need to join the gym. *cabut kuat kuat lari....*

dreamie said...

Happy Deeparaya & Happy Holidays !
have a great time !!!!!

mistipurple said...

enjoy yourself!! will wait for you here! kkhhkkhhaiii don't lift your sari to high!

Winn said...

i wan tripod......haha

wah u going holiday again harr!!
so nice onee! so envy..
.

dont forget to buy strawberries...

_butt said...

*inhaaale deep deep*

ahhh.. fresh air... and I foresee angel buying loads of strawberries for us..

happi holidays! ^^

angel said...

Hard Habit To Break...

**********
Dear lin peh,...
OMG! Your very first Pratinum Cum here! :P
Yerrrr!!! U so bad... now u pecah my rahsia liao... liuliuliu!

**********
Dear plinkkkk,...
What a Grolden Cumbek!
Oiiii!!! Where you went?? So bad leave us so many days... :((
Balik balik sudah mau pi MV??
:P

**********
Dear sengkor,...
Srilver Wisdom Chup for you... horiday two days oni laa...
*fingers crossed for sengkor so that the pain faster-faster go away*

**********

angel said...

Dear moz,...
Huh? Kam Lun Tai? :P
Hai... hai... KML...

**********
Dear kenny,...
Haha... u hv big toys...
My toy?
I show u laterzz... ;)

**********
Dear kat,...
Haha! I have NOT touched The Toy yet!

I'll check out the air quality there... but I'm pretty sure it's better than KayElle! Yes yes yes!!! Scones for tea!! Strawberry ahh? No sour meh? I dun like sour strawberries...

**********
Dear ah nel,...
Wat shaky shaky thing? Tell poperli laa... *blekkkkkkkkkkk*

**********
Dear awak-lor,...
Ohh... u only cum to me when u want something la?! Niama...

Can! You invite me to your wedding, I'll buy you the Nono2G.

**********
Dear lokter,...
Eight Yes-es to your Requests! ;)

My new small Tech-Toy? Kenot terbang and kenot use for piaking wan... I'll let you know laterzzz... :P

**********
Dear lil' joy,...
Yes, I'll try to NOT pick the wrong leaves! *LOL* Like this, later when you make tea, I'll drink first lohhh... :P

Selamat Bercuti to you too!

**********
Dear may,...
Why Shuffle no good meh? Me thinks it's so small and so easy to bring it everywhere... well, okay, the Nano is small too.. but but but...

OMG... U are a Manual Reader??? Serious?? I flipped thru the Manual last nite and went zzzzzz... have not touched The Toy yet... Liuliu hor?
*shakes head*

So your Dopod is for u to collect dust wan, izit? Sell it lah! Or give it to Liucas as Liuday present for him to note down all his Mahjong winn-ings ;)

We miss plink hor?

**********
Dear aceone,...
Yaaaa! I know!!! Goooooooooogle!!!

**********
Dear L B,...
*LOL*
It's about time you work for the Fruit Co....
*KKHHKKHHSOTLIU*
iPod = Sex?

Somehow, dunno how, I could live without Music...

Anything new in store for Christmas by the Fruit Co?

Yes! I'll hv a good time! Without sex...

**********
YOU HASSLE LOANER!!!

**********
Dear cocka,...
You can run but YOU CAN'T HIDE! You watch it... no more BSH-sized goodies for you! Hmmph!!

**********
Dear dreamie,...
Happy Horniday! Dun dream so hornily hor? :D
You have a good time too, wherever you may be! ;)

**********
Dear misti,...
Hahaha!! Yes! KKHH!!! Gonna practise my KKHH gelek-gelek there! Oh yes, thanks for the Sari reminder... but it's ok... i've got nothing to hide... no crabs as well... liuliuliuliuuuu!!!
*muaks*

**********
Dear winn,...
U oso going somewhere maaa... dun envy lerrr... we MUST plan go somewhere for holiuday, ok?? Maybe next year? Vienna? Rome? ;)

The strawberries there nice bo? No sour-sour? Maybe I buy the jam... :)

ps: Prease eat more Rojak for me OK??? And asam laksa too! *drools*

**********
Dear butty,...
Another strawberry fan??
Buy for u? Lemme taste it first, ok? If after that, I see my face goes all herot-benyot, I won't get it ler... :P

Happy Horiday to u too!
*hugzzz*

**********

Ahhh... Mission Accomplished... Over & Out...

*hugzzz & muahzzz*

Pink Cotton said...

BOOO

byebye

*waves handkerchief*

HAPPY DEEPAVALI~

zeroimpact said...

Promotion until when... until when
Happy holidays and don't forget to drink tea
Muahahaha

Payday Loans said...

Hey nice blog. Although it�s not what I was looking for. I am looking for info on Payday Loans or a Cash Advance so I can buy some Hoodia Diet Pills.. I found your blog very interesting

Totally Depleted said...

I'll bury my face in your manual any time!

Chen said...

drink Teh BOh..
ada urmphhh
*grin*

Winn said...

vienna?

:(....
u jus have to rub it in....:(

Anonymous said...

Happy Holiday!

See Fei said...

can i give you NIKE, just do it?

hei holidays again? envy you!

L B said...

*rolls dice..................... SIX!*

Inevitable said...

Happy horiday! Err.. you sudah balik kah?

_butt said...

yooo hoo.. back already?

yerr.. you dun test all the strawberries and gimme ah.. i dun wan your 'DNA' leh.. :P

titoki said...

Bring ME liu!!!

If no bring me, I want the iPod Viliu 80G.

If no iPod Viliu, I wanna to FART liu liao!!! ;p

titoki said...

It's the liu liu Cameroon Highlands!!!

We are so close yet so far!!!

Have a nice trip, ya hear? And drive safely.

Chen said...

Miss Angeliu liao leh..
*sob*

a^ben said...

i dun mind receiving a gift` hahahah :D

L B said...

*sob&sob*

angel said...

Yupsie! AiYamBek! Cameron Highland has changed quite a bit since the last time I was there more than a decade ago! One disappointment though... it's not as cold/cooling as it was decades ago!!! Really disappointing! But still, it's cooler than KayElle of course :)

*misses Scones already*


**********
Dear pink cotton,...
I'm back, baby!
*throws a big Strawberry*
Selamat Hari Raya Aidilfitri!

**********
Dear zeroimpact,...
For one moment, I din know what promotion u were referring to *LOL*

The iPod promo, they din say until when wor... u oso join FF??

**********
Pay Your Own Loans, Bugger!

**********
Dear totally depleted,...
Bury your head?
Hmmmm...
*imagines*
Hmmmm...
...kinky...
:P

So, after the manual, what's next?

**********
Dear lokter,...
I drink Bharat Tea :P

**********
Dear winn,...
No no... not like that... I wanted to make it up to you maa since you missed it this year... aisay... liuliuliu... :(

**********
Dear nicholas,...
Thanks and I could also say the same to you, rite? No?

**********
Dear feikor,...
Whoa... if every time I ask, you also gimme a NIKE, then I ma pokai?! Unless you offer to.. *ahem-ahem*... hehe...

Why envy? I give you a NIKE too! ;)

**********
Dear L B,...
TQ for bringing the Game here... I have introduced a new Playmate to Liucas @ Winn's ;)

SIX?
Woohoo!!! Mayfair!!!

**********
Dear inevitable,...
Yes, I went and came back already!

**********
Dear butty,...
Yes! Yes! Yessss! I'm hereeee!!
Dunwan my DNA? Sudah...
*finishes all the BIGBIG strawberry*
:P

**********
Dear titoki,...
Haha! U wanna farrrrrt???
*pretends pengsan*
Whatever Pod oso dun have jor...
:P

I'm back! I'm back! CH is niceee! So, when are we going jek?? ;)

**********
Dear lokter,...
Missed Lokterliu toooo!!
*passes Scott's tissue since Kleenex out of stock liao*

**********
Dear a^ben,...
Wat u want? Address also nvr gimme, how to give u anything :P

**********
Dear L B,...
Aikss!! Another Sad Story...
Why? What's wrong?
*wipes Puppy tears with my hands*

**********

Arrrghhh!!! MONDAY-LIU!!!
*wailsssszzzz*

L B said...

you didn't bring me CH flowers! *sob* LOL!!!

_butt said...

Waaaaaaaaa.. *bawls* where can like dat?? *merajuk-ed*

angel said...

Dear L B,...
Oh yeah hor... aisay... how could I forget... DYK that I didn't buy a single stalk of flowers there? Becos I bought too much of other things!!!

*scrambles around looking for a bouquet*

**********
Dear butty,...
Merajuk?
Hmmmm...
Strawberry Jam, can?

Simple American said...

Get the iPod video 80G. You won't be disappointed.

angel said...

Dear sir simple american,...

Thanks! But maybe not now... :)