Saturday, November 11, 2006

11 November 2006

Updates:
Looks like there are a few people who share the same birthday with mom!
  • Dreamie the Moong Cha Cha
  • May's 2nd Brother
  • Two of Winn's friends
  • Leonardo Di Caprio
  • Demi Moore
  • Calista Flockhart (Ally McBeal)

i lap you!!!

36 comments:

Chen said...

happy birthday auntie :)

Chen said...

nice hoh.. angel's birthday on 6/6, then auntie's birthday on 11/11 :D

all double wan.. :D

may said...

I LAP YOU TOO, AUNTIE!!

may said...

ooooh, DYK it's my 2nd brother's birthday too?! whee!! same same, but different! I'm too lazy to post up a b'day page for him tho... kekekekeke...

Chen said...

happy birthday too to May's brother, Mr Liu :D

Monk[+]Icon said...

Happy Birthday Mama-dono! watashiwa wish u honto long liveto...de arimasu! gero gero geroo....why never invite me to eat cake geh...?? *sobs*

a^ben said...

late again~ hahahha

happy burfday aunty~ hee hee~

you lap your mom just like how i lap my ah mah? heehehe :D

Simple American said...

Happy birthday to Angel's mommy. :D

mistipurple said...

Happy Birthday Angeliu's Mama!!
Wish liu happiness and joy always!

Happy Birthday May's brother!

Anonymous said...

happee burpday auntee ...

carcar said...

生日快乐! 伯母!

hahaha, in case yr mom cannot read english u see!

L B said...

Waaaaaa, HAPPY BIRTHDAY, MOMMA ANGEL!!!!! Or Queen Angel?
*sounds like a fish*!!

L B said...

LOL@ Chen!!!! That doctor is SHARP!

nyonyapenang said...

HAPPY BIRTHDAY, Angel's Momma.

zeroimpact said...

Happy birthday auntie
:)

Winn said...

happy bday auntie!

today is also my 2 other gd frens bday!! i sure get along with ur mom hahaa

King's wife said...

Happy Birthday to you, Auntie Angel!!

Kenny Ng said...

Happy Birthday to Mama Angel~~~

dreamie said...

Happy Birthday to Angel's mama
"Many happy returns of the day, aunty ! "

We together happy birthday ...*grins*

dreamie said...

Happy Birthday to Angel's mama
"Many happy returns of the day, aunty ! "

We together happy birthday ...*grins*

angel said...

Dear lokter,...
Pratinum TQ!

Ya hor... i oso din notice :D

**********
Dear may,...
Grolden TQ!
TQ for the lap!!
Happy burpday to May's 2nd bro too! Do I hv to say I lap him too?? :P

**********
Dear lokter,...
Mr. Liu says Tenkiu, you! :P

**********
Dear monk san,...
Srilver TQ!
Aiks...
Anata wa Nihon go o iimasu?? Taihen ne...
Domo arigatou!

Cake-ku desu?
Anata date watashi wa, then we tok-ku, hai?

Gero gero gero!

**********

angel said...

Dear a^ben,...
Yalor... u a bit bit late... :D

TQ for yr wishes!

Yes yes, just the way u lap your ah mah... ;)

**********
Dear Sir SA,...
Tenkiu you!

**********
Dear misti,...
Tenkiu Momma Misti!
Waa! I so lucky! Got two mommas! :D

**********
Dear mozzie,...
Tenkiu you!

**********
Dear carcar,...
Haha! Tenkiu for the wishes & the Chinese wishes! :P U bery bery smart lar... :P

**********
Dear L B,...
Tenkiu, tenkiu!
Ei! U saying that I sound like a fishy lah? :P Like what lokter said that day, angel is a colourful fishy!

The lokter is sharp becos when she helps ah boy to sharpen his teeth everyday, she does it on herself too... :D i meant, sharpen her own teeth laa...

**********
Dear nyonya,...
Kam xia lu!

**********
Dear zeroimpact,...
TQ TQ! ;)

**********
Dear winn,...
Tenkiuuuuu!!!
Haha... I'm sure my momma will get along with u :P

**********
Dear king's wife,...
TQ! But errr... auntie angel is me leh... LOL! :P

**********
Dear kenny,...
Kam xia! Kam xia!

**********
Dear dreamie,...
H A P P Y B I R T H D A Y T O Y O U ! ! !

Yaaa! U burpday with my mama togeder-geder! Hope you had a good one! Tenkiu for the wishes! ;)

**********

may said...

hahaha, no need to say you lap him lah! so did you enjoy being "flushed" last night? *grin*

Anonymous said...

ohhh, please do wish the dudet a very happy belated birthday ok? njoy

siapo siapo la

Monk[+]Icon said...

Ah...date-to de arimasu, Angel-san honto belanja me cake-ku? geroo gero geroooo~my bday is coming next 2 days tho...

mistipurple said...

wah semua cakap nihongo sini neh?
ohayo gozaimasu everybody!!!

angel said...

Dear may,...
Yes yes! So happy being Flushed Away last nite!!! We laughed so much! :D

Soli Mr. Liu junior, but I dun lap you...

**********
Dear siapo siapo lah,...
Tima kasih daun keladi!

**********
Dear monk san,...
Anata no o-tanjoubi ni, 14 November ne... watashi wa know desu.. ;)
Belanja Monk-san cake-ku, daijoubu!

**********

angel said...

Dear monk-san,...
Alamak... forgot... gero gero gero!
Haha!
Taihen farnie lah wey... :P

angel said...

Dear misti,...
Hahaha!!!
Hai! Nihongo iimasu! Anata wa mo Nihongo speaku??
Ohayo!!!!
*kiss-u & hug-gu*
:D

Monk[+]Icon said...

Watashiwa honto happy-desu! I want-to honto kawaii cake-ku! yosh!
gero gero geroooo....

Chen said...

?????????????????????????????????
i only know the meaning of watashiwa & desu :P

sengkor said...

happy birthday aunty.. sempena ur birthday hor, lemme tell u how notti ur daughter is.. i call u tonite, okeh?

mistipurple said...

Chen San, i bluffalogy my way along. just add 'to' and 'ru' and 'ka' and there you have it! instant 3-in-1 japanese in a can!

angel said...

Dear monk-san,...
Anata wa happy, watashi wa mo happy desu!
Eh?? Kawaii no cake-ku oishi desu ka???
*garu kapala*
Nani type-u no kawaii cake-ku oishi desu ka?

Gero gero geroo!!!

**********
Dear chen-san,...
Doshite so many ???????? ka?
:P
Knowing the meaning of watashi wa & desu is a good start... LOL! :P

See, misti-san oredi gib u some pointers ;)

Or, u want me to bark to you arr? :P

**********
Dear sengkor,...
Tenkiu lah for your wishes... waa... u call my mama? U not sked she nanti ask u who are u meh?? :P

**********
Dear misti-san,...
Anata no Nihongo taihen desu ne!!
*bow bow*

**********

See Fei said...

angel, happy birthday to your mummy! how come no candle on cake one?

angel said...

Dear feikor,...
Mummy says TQ!
Must hv candles wan meh?