Wednesday, November 15, 2006

A Message, An Open Bet & Some Pictures

To this person aka "Nil" @ tm.net.my (124.82.33.73), who posted this message in my Chatbox, earlier, "Abd Razak Baginda is a shit and so is Barisan Nasional",...


Please go sh*t elsewhere. I do NOT appreciate these kind of comments, thank you!


Yours Sincerely,
angel

**********
Pssssttt!!! Can you believe it that he/she (call me a discriminator but I'd think it's a HE) came to my blog via Blogsearch @ Google, for "Mongolian Model". You think he's some politician? Or political secretary? Or political blogger? Or what?? Cum, cum, bets are now OPENED! Four-legged friends, black or white, are also invited to participate! Mari! Mari! Let's make some marnee...

Okay, I lied when I said there'll be no entries for the next few days :P Blame it on the Sh*tter up there la...

Here are a few more pictures to share-share... I did something to the pics today... can see? *wink wink*

ps: I'm still on dial-up... grrrrr!!!


For Seefeikor, nah, this was what we bought
for our GM who left last week.


My Assam Laksa 'kosong'... are you salivating yet? *evil laughter*



For King's wife, here's the Food Foundry's addy...
how to go there? errr... one day we go, okay?


For Lokter Chen, nah, the other dessert pic
which I left out yesterday :P

74 comments:

may said...

waaaa!!! I want that assam laksa and brownie!! hungry liao now... *sob*

may said...

oooh, and y'know what... talking about not wanting that kind of sh*t... someone (whom I know personally) bad-mouthed me in another blog. sheesh! got nothing else better to do meh... *rolls eyes*

Tiuniasing said...

CHUP!!

Monk[+]Icon said...

aiks...tak sempatest....geroororoorroroooo~laksaaaa~

may said...

hmmmm... another O-moment? ok ok... no spam, no spam, except those we can eat from a can!! nyum nyum...

Tiuniasing said...

ngo zhung mei sao dou lei geh postcard ah!!

Chen said...

wah.. u really post up the dessert picture 'the next day' hoh?
so good geh..

laksa kosong?
why lidat wan?

dekat pukul satu pagi see such photo..
torturing leh..
grrrrrrrrrrr.........

Anonymous said...

Chocolate brownie!

*p..e..n..g..s..a..n*

Cocka Doodle said...

My analysis shows that this assam laksa is the raw material for this end product.
http://titoki.blogspot.com/2006/11/hey-liucas-titoki-jie-jie-oso-knows-how.html

L B said...

For some weird reason, you've just reminded me of that time when we wanted to buy a sex toy......................

mistipurple said...

you
wanted
to
buy a sex toy with LB?????

L B said...

Yeah, angel picked me from the street, and then took me to a sex shop, to buy something, but, in the end, we ended up having loads of spare ribs from a very fast food joint... didn't have time to properly lick the desserts up.. hor?

L B said...

*pours extra dose of Shockalingam Sauce on misti*

L B said...

*just a spoonful of sugar makes the medicine go DOWN*

L B said...

I have no idea where your chopsticks have disappeared into.. You might wanna use a torchlight n search for them deep.. eh? Regarding servicing the loo, well, it's about TIME! Bring your chemicals! And latex gloves..

mistipurple said...

chopsticks so looooongg.. *censored censored*

angel said...

Weird... why NO ONE is interested in the bet... hmm...

**********
Dear may,...
You want a Laksa Pratinum or a Brownie Pratinum?? :D

And who's this Bad Mouth-er™??? Tell who! I ask cocka go hamsap her/him.

**********
Dear ah tiu,...
I'll gib you Brownie Grold, ok? :P

**********
Dear ah monk,...
Sempatest! Sempatest!!!
U got a Brownie Srilver! ;)

Gero gero gerooo!!

**********

angel said...

Dear may,...
Haha! Not quite another O-Mo' there, eh? :P

Can Spam?
Cannnn... haha!
*pun intended*

**********
Dear ah tiu,...
Haiiiii... lei geh poskad chan hai mm kin jorrr... lei kei si tak han, ngor dei yumcha? Ngor yao yeh bei lei... *wink wink*

**********
Dear lokter,...
Hehe.. good neh? Of cos good ler... good-er than ahboy, how many days no post liao! :P

U forgot about what I wrote yesterday meh?? Or u din read??? :( Regarding Weirdo Me #5, whereby I only eat assam laksa kosong... no likes anything else wan... :P

Torturing ka? Hehe... u oso post alotta food pics maa... :P but if u hungry can go eat ahboy..... :P

**********
Dear plink,...
Dun pengsan! Dun pengsan!
U want skunkie bo?

**********
Dear Professor Cocka,...
*in a thick Indian slang*
How on earth did you come to that conclusion? What method did you use? Any calculator? Recipe book?

I'd hv thought that the raw material is some Southern Fried Chicken's balls...

**********
Dear l b,...
*ROTBLMBO*
*Young* *Young*
*Scandal* *Scandal*

Now I wanna know what's the Weird Reason??? Must be becos cocka is on top of you... :P

**********
Dear misti,...
Errrr.. errrr... yeah...
*runs away covering face due to paiseh-ness*

**********
Dear l b,...
Hahahaha!!! Woei!!! More scandals!!! Haha! Yeah! I did pick you up fr the streets, we did go to the xxx shop, plus the spare ribs, siew yoke, char siew... haha! Dessert!! 2 types, rite??

*sings Memories*
*licks the Shockalingam Sauce*
...tastes 'ham ham' sweet sweet wan...

**********
Dear l b,...
Now, about this chopsticks... I'm completely L O S T... from where again?

Chemicals??? Like wot???
*checks kopitiam*
No stubbies! Yay! :P

**********
Dear misti,...
Chopsticks again? I SAID I AM LOST!!!
:P

**********

Simple American said...

I am drooling for assam laksa. Yum. Especially with chocolate cake for dessert.

Anonymous said...

LMAO!!! OMG!

Anonymous said...

ok, we go on extended blog break now... 2 days, at least!

Kenny Ng said...

Die!!!! Food again!!! The one who search on "Mongolian Model" must be a hamsap lou... :P

zeroimpact said...

I want to go to food foundry too
Where izzit ah
Food looks tempting
And the asam laksa...
Yummy

a^ben said...

itu cake` nampak sedap hor!!! hahahah

dreamie said...

assam laksa kosong ?? My office colleague take this bertambah this and that and also thrown in with a teaspoonful of chilli padi. Very chee kit and syiok !

assam laksa majority gals all time favourite food ar ?

Inevitable said...

Is that a mud cake or what?
I had a mud cake yesterday for lunch at TBINF (Too Bad It's Not Friday). Not nice one... waste my money

Yodaddy said...

The shits eh.. who would have thought it would be so simple...



Disclaimer : the expression ¨the shits¨ is to be read as how an african american speaks. Eg. give me some of that shit = give me some of that good stuff...


Pak lah is the shits....

Najib is the shits....

Ong kah ting is the shits...

Sammy is the shits....

Hisham is the shits...

and a not to forget that Abd Razak Baginda is the shits..

Barisan Nasional is the shits...


Disclaimer of my disclaimer above : If you believe my disclaimer above, it means you dont know me....that would make that you a shit....

Lets see how long it takes for you to delete this comment.....

Monk[+]Icon said...

wah...so many shits! muahahahha~ gegerooo~

angel said...

Dearest Yodaddy,

I know you love me but take your shit elsewhere, yeah? Eg. Ducky's toilet maybe?

*shitty kisses*

Yours,
angel

mistipurple said...

wow. shit must be the season and flavour of the month. Titoki and AhBoy lor.
your open bet ah? and what you did to your pics? ah yo mummy old oredy. vely slow cannot see.

King's wife said...

itu chocolate cake macam to die for...yummy! Food foundry also kah?
Jom! saturday...

angel said...

Dear Sir SA,...
The chocolate cake is brownie... doesn't look like it, huh?

*drools together*

**********
Dear l b,...
Why everyone LMAO wan... laff lah something like LMKKCO... or LMBolaO... or your LMKKO...

So, what were you laffing about?

Extended Blog Break? 2 days??? How to survive like dat??? What am I gonna do the next 2 days??

**********
Dear kenny,...
Adoi... dun die, dun die... won't die wan... just drool nia...

Hamsap lou? You are one too, rite? :P

**********
Dear zeroimpact,...
Food Foundry is in Sec. 17 ler... I only had the mille crepe cake there. The rest, lain tempat punye...

**********
Dear a^ben,...
Cake oni meh? Laksa no sedap?

**********
Dear dreamie,...
I dun like tambah tambah wan... all the bawang, cucumber, no likes... cili padi, maybe... waaa, u make me think of it and drooling liao!!!

I not that crazy about assam laksa like most ladies... but if nice, I'll eat lo...

**********
Dear inevitable,...
That is Brownies at Secret Recipe ;)

The mud cake not nice meh? For me it's nice loh... I know la... u high crass like some people liao and think that Sydney mya dessert is better, kan? Kan???

**********
* F L U S H E D A W A Y *

**********
Dear ah monk,...
You also wanna sh*t?
*tutup hidung*

**********
Dear misti,...
Aiyoo.. no wonder u always go to the Loo... now I know why...

BTW, it's titoki and Liucas!!! AhBoy still good boy... ;)

Mommy kenot see? Aiyooo! But then hor, how cum mommy can see KlangKlang wan...?

**********
Dear king's wife,...
Itu chocolate cake is Secret Recipe mya brownie ler... at Food Foundry, only got the mille crepe cake... saturday arr? I got open house ler... sunday?

**********

Anonymous said...

that is the reason why i do not put any chatbox in my blog.

it's open for abuse.

_butt said...

If you kena political spam in your comments, lagi teruk.. :P

Eh, why call Laksa kosong wan?

nyonyapenang said...

aiyoh, you assam laksa lidat wan. gua sometimes order it with everything except the noodles- so it's laksa sayur.

angel said...

Dear stupe,...
Well, they can also sh*t in our Comment Box if they wanted to...
biaq pi lah... as long as got other people shower me with luv & honey, i'll be happy ;)

**********
Dear butty,...
If kena political spam in my Comment Box, I'll just leave it and read it when I wanna go zzzz, how abt that? ;)

Laksa kosong becos only got the noodles and soup... and some fish... no vege :P

***********
Dear nyonya,...
Haha... then we are so opposite! Nxt time u take the vege, I take the noodles... ahhh, no wonder la you so selim-melim... ;)

***********

King's wife said...

Sunday tak boleh. Looks like we have to postpone. :(
alamak, a case of deja-vu again!

angel said...

Dear king's wife,...
Aiyak... yao hai liddat again? Then next Saturday?

Winn said...

i havent do my before and after yet.. liucas says will do for me!

angel said...

Dear winn,...
U lucky lor got Liucas do for you... actually good for him also since he so free at home watching dvd...

Anonymous said...

apasal that fella so liddat ... do political commentary on ur blog ???

eh ... seriously u are getting better at these pictures ... some pics still a little blurred, but good nevertheless ... congratuliutions ...

Anonymous said...

ah boy baked some cookies for angel jie jie :)
Hope angel jie jie likes the cookies :)

Anonymous said...

aiseh..
I saw angel jie jie complaining here say i didn't post for so many days..
ah boy busy leh...
busy baking cookies :P

errr... why u ask Chen to eat ah boy woh?
ah boy not food leh..

angel said...

Dear moz,...
Well you know lah... how some people proclaim their 'lurve' differently... liuliuliu...

Actually hor, yeah, I know some pics are blurred... and I blame it on my camera... dunno why at times it just kenot focus poperli wan... but Macro Shots Rawk! ;)

Tenkiu liu... *muaks*

**********
Dear ah boy,...
Waaaa... so pannai can bake cookies?! Who taught you wan?? Must be the Gay Liucas hor... oh shit... dun tell me u oso going to convert liao??

U posted liao ahh?? OK OK, afturds I go see and try try...

I asked chen to eat ahboy becos she hungwee maa... ahboy is good boy, can sacrifice for your mummy, rite?? :P

**********

Anonymous said...

when u wanna bruing me along jek?

carcar said...

asam laksa kosong 1!

angel said...

Dear anonymous,...
Who are you jek???

**********
Dear carcar,...
Assam laksa kosong satu!
Campur satu lagi!
For me larr... :P

**********

may said...

spam is yummy! spam is great!
spam in can is... errr... the perfect mate?

liuliu lohhh...

Monk[+]Icon said...

err....err....i dun like shit wor...but i like to ask ppl to eat shit...mwehehehe....gero gero gerooo~

King's wife said...

Yau cannot leh. I got kawan-kawan coming over for dinner. Sigh...looks like we'll have to wait n see.

Chen said...

i remember u mentioning about laksa kosong yesterday,
but i still feel weird mah..
why laksa kosong?
kakkaka...
so cheong hei hoh?
always asking the same question :P

ah boy so chubee...
CANNOT EAT !!!
*bawl*

angel said...

Dear may,...
Perfect Mate? Hmmmm...
*lost*
Why am I so easily lost these days...
:P

**********
Dear ah monk,...
U dun like shit but still hv to shit maaa... no meh? If no, then u sure constipated liao... :P

Eat shit? Yerrr... I donwan go yamcha with u liao... nanti u ask me go eat sh*t. Gero gero gerooo!!!

**********
Dear king's wife,...
Waaa... very susah our bz schedule... nvm, sure one day will ngam wan our time ;)

**********
Dear lokter,...
Becos me no like bawang lo...

Cheong hei? Another one of your trademark ka?? :P

Hahaha! I imagine ahboy in cocka's receipe... LOL! :P

**********

mistipurple said...

i want to sleep but i want to read all the blogs around. i want i want.. zzZZzZ

angel said...

Dear misti,...
Cum let's go liuzzzz... no Jaga shifts for u tonite!

Anonymous said...

where's jaga? *sigh*

mistipurple said...

lol. LorBak, i made my rounds already at your side lah. with jangut and all..

Angeliu, i still wanna liuzz.. zzzZZ

Anonymous said...

I'm hungry already looking at the Assam Laksa. But Assam Laksa kosong?! Eeeewww. I like it with lotsa of 'liu'. *wink wink* ;p

Monk[+]Icon said...

gegegeroooO~~~wont ask u to eat shit la...tak sampai hati ler...but maybe I will korek nose shit and *toinks* at u...
gerooo geroo gerooo~

Winn said...

angel good morning......
:)

Inevitable said...

Sorry me still not high crass like some people...yet. Kekekeke

Winn said...

kenny ng very mou liew..:P

Kenny Ng: *now is Kenny Ng's spirit chat with u*
Winn: haha ..wah how come day light can come out one!!!!
Kenny Ng: *coz im good spirit*
Winn: i m oso a good spirit ma
Winn: tats why i m stil alive
Kenny Ng: really ah?
Kenny Ng: im reborn
Kenny Ng: devil dunwan me... he kick me back

ducky said...

now a food blog is it ? nescafe tarik satu, telur 1/2 masak 2.

angel said...

Thursday's over... hmmm... that's fast...

**********
Dear L B,...
Jaga is suffering from Noise Distraction somewhere... can we offer you a Replacement Jaga?

U wanna Kaur Kaur or Singh Singh...?

**********
Dear misti,...
You are sexcused for the day... go liuzzz...

**********
Dear titoki,...
Yalah... I dun like all the liu like onions... eat liao kenot Kiss & Tell... :P

**********
Dear ah monk,...
EWWWWWWW!!!! Liddat donwan yamcha with u liaoooo!!! Geroooo!!!

**********
Dear datin winn,...
Good evening, honey! ;)

**********
Dear inevitable,...
Me thinks you are on your way there liao... *wink wink*

**********
Dear datin winn,...
HAHAHAHA!!! TQ for the entertainment! Fun-ner than all the forwarded jokes I receive from cocka ;)

**********
Dear ducky,...
Long time no see, no hear...
Food blog? Sometimes only lor... I very long din talk about food liao wat...

Ya, bang! Nescafe tarik 1 dan dua telur 1/2 masak coming up!

**********

Fashionasia said...

eh...i used to sell those crystal ornaments back in my college days....part time :)

angel said...

Dear fashionasia,...
Now leh? Now what u got sell those nice nice necklace anot? Or do you have some 'set' ones? Like necklace & earring & bracelet? ;)

a^ben said...

the asam laksa mia soup looks very scary leh.... like.. longkao water..

but i never tasted it` so next time u belanja me eat lor okay? hehehehe

ah nel said...

halo...ah nel mati sudah...

ah nel said...

halo...ah nel mati sudah...

mistipurple said...

69????? hahahahahahaaaa

angel said...

Dear a^ben,...
Longkao your head! :P :P :P

U sure u wanna eat longkao laksa meh?? SURE BO??

**********
Dear ah nel,...
Lu jangan tipu...

**********
Dear ah nel,...
Lu jangan tipu...

**********
Dear misti,...
You Sixty-Niner You!!!! :P

But hor... you and me... no 69, liu?! :p

**********

Anonymous said...

wah itu mangkok no brain wan ah! sesat come curse ppl nia

wah chocolate indulgence! i like!!

angel said...

Dear ikanbilis,...
Welcome to you but I no welcome your cursing ler, you young ciku you...

Ahh yes, chocolate, one of Life's Must Haves... ;)

Anonymous said...

that is why i uses haloscan. I could block their IPs out.
:)

angel said...

Dear stupe,...
Har? But you can only block their comments, no? You can't block 'em and dun let 'em come to your blog, rite?