Thursday, July 20, 2006

Crowning Disaster

Last Sunday, as most of you would have known from May's place that we went to the hair salon together on Sunday morning. We only made this plan late Saturday evening when I was chatting with her while I was at First World Hotel's Starbucks.

Sunday came and we spent 4 hours at this Monsoon-Id salon at Sri Hartamas Shoppping Centre @ Plaza Damas. The rebonding 'package' they had was RM259 for rebonding, hair cut & treatment. Not a bad deal considering they are using the Schwarzkopf brand. (Psst psst, their website quite high-tech wey...) I've been doing this for the past 3-4 years, twice every year. Most of the time, I'd do it at another salon (Hair Zone is the name, I think) at Atria Shopping Centre. There was once I did it at Chezz, another salon at Amcorp Mall, which was cheaper than Hair Zone but it didn't turn out as good as I wanted it to be. The best would have to be my first time at SS2's Kimarie.

ANYWAY, rebonding was Sunday and I am not supposed to wash my hair for two days, which means that I could only wash it on Tuesday night. So 2 nights ago, I washed my hair and to my horror, after my hair dried up, it looked.... it looked... arrghh!!! It looked darn frizzyliu!!! Worse than before rebonding! The frizz was at the edge and I... I didn't know what to say... Already the other day, I was given a trim and the hair was layered a bit at the edge but now it looks like the hair has gotta go... *bawlsss*


Frizzyliu hair... :"(

So yesterday I left a comment for May telling her about my hair condition and she 'ordered' me to go back to the same salon to get it fixed. I told her that I am having doubts about going back to them again because the other day, the stylist (by the name of Abby, guy ok!) said to me, "If you have any problems, come back lah." Coming to think of it, it's like as though they were anticipating a "problem" to crop up!! But May insisted that I go back to them to have it fixed FOC and that she'd accompany me there. So I told her that I'll try to 'fix' it myself later yesterday and then see how it is.


Closer look at Ms. Frizzy... :"(

I went to Guardian Pharmacy and bought L'Oréal's Elseve Vital Serum, S.O.S. Repair. After using it, I still find my hair to be frizzy and not as smooth and silky as how it's supposed to be. So now, I guess I'm liu-ed... I shouldn't have taken the advantage of a 'cheaper' package when it comes to the crowning glory... I shouldn't have...

But hey, Ah May, not your fault hor... So, no sorries :)

So, I might go back to Monsoon-ID in the next few days and 'demand' my hair to be fixed FOC and if they were gonna charge me for some liuliu treatment, I'm gonna tell them to liu off... If I'm paying, I'd better go back to Hair Zone or to A Cut Above (and pay thru my nose *bawls*) or even the place that Mrs. Wingz went, La Mode Coiffure at Mid-Valley! Hmmph!! Coincidentally, Mr. Wingz aka Rojaks wasn't too happy that the missus spent RM332.60 at this particular salon. *LOL* You can hop over here to check out the shock of his life when he discovered this item in his monthly credit card statement *LOL*

Oh, and back to last Sunday, after lunch, on our way to Starbucks, when we passed by a stall outside Starbucks selling clothes, shoes and accesories, our Lil' Miss May fell in love at first sight...





Alas, she didn't succumb to Temptation... but these pics should serve to remind her about it, huh? *wink wink*

DYK that I have a feeling I'm gonna have to cut my loooong hair in order to "save" it?
* B A W L S B I G T I M E *

44 comments:

sengkor said...

tht one is don king's hair ah? nice shoe! y no buy?

Selba said...

Ouccchhhhh... sorry for your hair...

Anonymous said...

u gotta go and demand compensation from them seriously. not only they ned to fix the damaged hair but they gotta give u vouchers for inconvenience caused....or maybe starbaks vouchers?

aiyah...just use olive oil and go for occasional haircuts good enuf already....no need rebonding and sorts. u r 'pretty' enuf...may hor?

ke.a..tix

L B said...

Waaaaaa!!!! Time for you to go Italy and pay Stefano a visit!!!

mistipurple said...

ah yoooo looks like gotta trim off the ends already. if the area near the roots are okay, don't worry. just condition more often, but don't condition root area, wait clog up and get greasy problem. sometimes condition can don't wash off too thoroughly for times like these.
see what they can do at any good salon. hair treatment might save hair but sometimes it is buying good conditioner and bundling up with towel and washing it few minutes later for acute cases.
one type of conditioner which might be good, are those that comes free in a pack of DIY coloring pack. those conditioners somewhat very intensified and can chemically bond the hair together and make them smoother. if you want, i can DHL/UPS over for you. hehe. i usually keep spares each time i color my hair. it's loreal brand.
one thing you can also get is vidal sassoon tube form, something called intensified conditioner or something like that. it is common enough not to be frightened of unexpected results.
sorry i very chiong-heh here. obviously i have my fair share of hair horrors. hugliu my angeliu.
ps. need my loreal conditioner in tiny tubes, leave me msg in my cbox. i will get you. :)

ducky said...

oi ! my hair every morning also look like that pah ! cool, now you also can look like lionel in thunder ! thunder ! thundercats !

that shoe looks like my grandma wearing one lah but got more batik on it.

zeroimpact said...

Oh... you should go back and at least ask them why...
They can't like cut price and give service and product...
They should fix it for you
but then a normal 1 really coz a bomb...
rebonding itself cost like 300+...

_butt said...

Oh dear.. that's bad.

sotongking said...

waaa..i can use ur head to sweep the floor liao.LOLx

ei,tat shoe quite nice la but who's feet isit?so huge 1?

***run away***

may said...

so the liuliuliu!!! now that I'm looking at your hair photos, I feel the pain... arrgghhh!! come, we go back and demand for a fix from them. mustn't let them get away with it!

aiseh... now I'm reminded of those shoes... shall I buy them liuliu?> *resist... resist...*

Chen said...

sorry to hear that..
really liuliu :(

this is what u planned to post yesterday but couldn't cos blogger is down?

King's wife said...

No need to think twice! How can turn out liddat? Go back and get it fixed. And don't pay an extra sen!

AceOne said...

Wah...paid so much for that kind of results. Can sue anot ar?

Lin Peh said...

Wei!!! Got one casting for pontianak movie. Interested ? Speaking about hair saloon...if u wan to get your hair fixed by one of the TOP (supertop) hair dresser in the country, please kontek Lin Peh. Very reasonable price is u mention Lin Peh intro wan. SERIOUS wan.

See Fei said...

din know one can literally have a hair raising experience doing hair!

better get it fix before it become a permanent crown of glory.

moz monster said...

That's why I pay RM9 for my hairdo ... the worst that can happen is I go back for another RM9 hairdo ... =)

But you better go and cure your frizzy hair problem hor ...

angel said...

Wot comes after Thursday??? F L Y D A Y Y Y Y ! ! !

*still mourning abt the liuliu hair*


**********
Dear sengkor,...
Pratinum Haircut for u!
*LOL* Oi!! Apa Don King?! But actually hor, haha, really look a bit like his hair oso, hor? :P
The shoe, ask Ah May la... she trying to resist worrr...

**********
Dear selba,...
Woooo... Grolden Haircut 4 U!
*brings out the Red Carpet*
Been a while since we saw the Red Carpet...
Hullo, nice to see u here...
Yeah, my hair... *sighhh*
It'll be over soon... yes... it'll be over... soon...

**********
Dear keatix,...
Srilver Haircut 4 U!
Demand for compensation? Hey, u KNOW that I'm a timid person... how to demand like dat?? When I told my fren that someone suggested I ask them for vouchers and all, my fren asked me back, "U still want to go back to them ar?" No, I donwannn!
And the most peculiar thing is, like you, she also asked me to use olive oil! Use olive oil after that I'm gonna hv some problem washing the oil away leh... so oily ma...
Me pretty? Nah... See, even may oso din answer... so, I not pwetty, ok? So tat means secocok with u, rite? :P

**********
Dear ElleB,...
Waaaa!!! Go Italy for a haircut??
*LOL*
Stefano is THAT good, huh?
*goes buy lottery ticket and pray pray to strike it B I G *

**********
Dear mistiliu,...
Firstliu, thanks for all da' tipsliu... I really appreciateliu... U very experienced in hair, hor?
Looking at the condition of my hair, I dun think can save liao. And u r right abt hving to cut it off... my heart is bleedingliu becos only that day I had the trim and now hv to trim it short... Uwaaaa :((

Oh yeah, I know the type of conditioner you are talking about... do they sell that at pharmacies? I didn't take note of it though... could you give me the full name of Loreal's superbonding conditioner ar? I should be able to get it here and dun hv to trouble u to UPS it to me but thank liu so so so much for the offer... I liu u so much!

No sorries for being cheong-hei. I liu cheong cheong hei hei comments wan ;)

*********
Dear ducky,...
*LOL* Your hair, mian kong lah... everyday oso cacak wan, rite??

Lionel in Thundercats? Kakakaka!!! Ei! The name is Lion-O lahhh! Apa Lionel pulak? Hahahah!

Your grandma still wear high heels mehh? :P

**********
Dear zeroimpact,...
I dunno if I wanna go back to them at this point of time... Dilemma... becos I am very dissatisfied with the outcome...
Yes, the previous times I did rebonding, it cost me 350, but I was satisfied with it... Not this time though... *sighhh*

**********
Dear butty,...
It IS bad...
*bawlsss*

**********
Dear sotongking,...
*piak u with sotong*
Oi! So bad la u... never console me summore want to ejek me... :(

The shoe looks big becos I zoomed it lah! :P
*runs and catches sotongking while throwing baby sotongs at him*

**********
Dear lil'missmay,...
Yaaa!! Liuliuliu indeed!

At this point hor, I feel discouraged want to go back to them lah... I rather spend a bit more and get a cut from a SUPERTOP hairdresser recommended by Lin Peh... but see how lah... see my mood... But thanks a lot for the offer... Oh, Monsoon-id will not get away with it cos those who read this would hv second thoughts about visiting them *evil LOL*

Resist temptation?
*hypnotises Lil'MissMay*
Let it go... let it go...
:D

**********
Dear doc,...
Yeah! This was what I wanted to post last night...
Haiiii... yalah, so liuliu... I better get it fixed before I see you guys! *LOL* If not, u might think I hantu! *LOL*

ps: I actually like CarChen Angel lah... :P

**********
Dear kjing's wife,...
Go back to them?? Come to think of it hor, I think I've started to develop monsoonidophobia! How to go back like dat??
*sighhh*

**********
Dear aceone118,...
Sue? U loyar ka? If u loyar, can u sue for me FOC? Becos I tarak duit liao...

**********
Dear lin peh,...
Pontianak movie? Errrmmm... interested oso... who to call? No dialogues wan, rite? Just pan guai oni, rite??
Your supertop hairstylist really really can believe wan anot?? Can I believe u wan anot??
*dilemma*
Wait I need to investigate abt him first. Waa, so lan si, hor? :P
U must understand, if after cut still so liuliu means I hv to hide at home for a few months liao, u know... but yeah, I might go there... :)

**********
Dear see,...
*sigh*
Yeah man! This is quite a hair raising experience, aitelyu!
So sad lah... boh pian...

Yeah, I'm gonna get it fixed by the weekend...

**********
Dear moz,...
Guys are different... Girls where got RM9 cut wan?? If got also is becos some student cut... I no trust 'em! So, hv to pay lor...

Yeah, I hv to get rid of the frizz... which means, get rid of the hair too... *uwaaaaa* Damn sad...

**********
Thank you all for the thoughts and suggestions and ideas... I liu u all very much... at this point of time, I think to chop the "crown"...

titoki said...

How much is the shoe? Why didn't buy it? So nice. ;)

And err... I have never done any rebonding for my hair in my life. ;p

Winn said...

angeliuuuuuuuuuu!!!!!!!! so sorry to know ur hair turned frizzy! ....u shld go back n ask them do iron it flat again.

but if u dowan to take the risk...the best way is to cut if off. i know.. very upset to cut hair ma. i feel the pain too.

but if really no choice and hv to cut, then maybe u can line up plans like to gel it up, wax it, highlight it in 2 mths time thigns like that...

hey, next time, next time i bring u to a place to rebond hair. it's n taman megah. not a very glamorous salon.me and my fren did my rebonding there once. the auntie really very skilful in hair rebonding. RM250 cheap cheap...

Seriously i dun like monsoon id, i never tried but i jus dont feel good..i dun like peekaboo as well and i hate snip( both of them burned my hair!) hehe. La mode is amateur and kimarie is a salon for guiney pigs...ehehe.too many bad experience with these hair salons! hehe.
dont worry angeliu..u still very angel ohhhh:)

Simple American said...

Noooooo!!!!

Don't cut beautiful long hair. *pengsan*

Sorry. I really really really like long beautiful black hair. Hope they can repair for you. Please don't cut like Halle Berry.

Chen said...

haha.. i know u r not hantu leh..
hantu don't have to drive car one.. :P

p/s: Cannot use CarChen Angel lah..
sounds so crude :P

mistipurple said...

the l'oreal coloring i use is Casting. contains no ammonia. inside got one small tube 40ml double dose protective conditioner. this is the conditioner i am talking about.

vidal sassoon's if can find, i think last time is dark maroon color tube. something like protein intensified conditioner. when you see it, you will somehow know it's a intensified conditioner. i don't have any with me because i gave away my last tube. also to someone whose hair was bad due to too strong coloring products.
the l'oreal ones i still have. i always give to my sister when she colors her hair. if you cannot find suitable conditioner, let me know. or else can buy the Casting coloring kit, and take out the tube and use the conditioner!

i think some shops which sells professional hair salon products will have some of these stuff. places like 'watsons' may sometimes have also.
once, i bought a similar conditioner the salon used and 'pau' my hair with towel, just like the way the professionals do it. actually they prefer to put me under the steamer but i very kiasu and kiasi, so they no choice and do this way. so i realise our own head got heat enough to steam our hair. no need extreme use plastic shower cap. i kiasi remember?
after that, rinse. you will find same effect as steaming hair. some girls go for steaming to soften hair, make hair stronger with conditioners etc.

let me know if you need the conditioner. i will find a way to pass to you k? hugliuuuu. xxx

one last lecture bit. paiseh.
cannot protein the hair too much, cos the pores will be too clogged up. but in your present damaged hair condition, it is okay.
i use vidal sassoon clarifying shampoo to remove all protein and other 'layer-ons' in my hair once a while. the clarifying shampoo is very hard to get around here now. don't know why. it is very good. all the rubbish we dump on our hair is no good and needs to be removed once a while.

lastly, sorrrrrrryyyy for long post. i dare not leave out points that seems vital in your present hair condition. hugs.

Winn said...

wah..mistiliu so expect.
I LIKE:D

mistipurple said...

*paiseh*
go hide in corner now..
hug winnliuliu and angeliu before hiding..

angel said...

Dear titoki,...
Hullo hullo!
*brings out the Red Carpet for the 2nd time today*
Thanks for flying in, lil' lady ;) Make yourself comfy...
The shoe ain't that expensive... why didn't buy? Have to ask the Lil'MissMay, the Shoe Lover! *LOL*

Your hair is nice liao... no need to rebond it unless u love silky straight hair like me... rebonding will spoil the hair...

**********
Dear winnliuliu,...
Harr?? Iron again?? Nanti become more liu, ok! :P
Waa waaa... u make so many plans for my liuliu hair liao?? Gel it? *LOL* Now still people use gel meh?? I remember my first pot of gel... *LOL* Follow Me brand wan...hahaha... got aloe vera wan summore *LOL* come to think of it, so farnie lah use the gel last time... so keras keras but still thot tat it's 'cool' kkakakaaka!

Thanks for the liuliu rebonding recommendation :) Dunno when I'll do it again if kena chop the hair... *bawlsss*

OMG! Peekaboo & Snip burnt your hair?? So liuliu wannn!! I also dun like Snip... waa u really got so many experience with the hair salons hor?

Now I'm gonna prepare myself mentally b4 going to the salon again...liuliuliu...

*hugwinnliuliu*
F L Y D A Y Y Y ! ! !
7 t h W e e k L i u L i u A n n i v e r s a r y

**********
Dear SirSimpleAmerican,...
I don't want tooooo!!!
*pengsans after wailing*

No choice looking at the frizzy condition... just have to wait for it to grow again loh... dun worry lah, by the time u see me, I should have my crowning glory back ;)

**********
Dear doc,...
*LOL* If i hantu, u & carcar sure kena liu-ed in August :P

I like lah that CarChenAngel :D
Ok, u create a few more and lemme choose *LOL* but donwan donwan kalipap, ok!

**********
Dear mistiliu,...
Waa waa waaaaa!!!!
*jaw dropped*
No no, jaw dropped not because of the long comment but becos so amazed that u so expert in hair conditioning! Liuliu!!
I know the conditioner you are referring to... i like those conditioners too cos they so nice smell, isn't it? But not sure if the shops sell it here but will check it out soon :) Thank liu so so so much... U are a liuliu gem!

One question, why liu so kiasi to go under the steamer?? *LOL* Farnie lar u... the steamer won't eat your hair wan leh... :p

Once again, no sorries for the long lecture! I liu it so much! I learned a lot from liu today...
*hughug & sayang mistiliu*

**********
Dear winnliuliu,...
So expect??
U mean expert har?? :P
Yeah!! Mistiliu so keng wan hor?? So unexpected... I oso likes!!

*grabs mistiliu & winnliuliu's hands and dances around like no one is looking*
Anyone oso can joins in, yeah? :)

**********
Yay!!! Flydayyy!

angel said...

Dear titoki,...
Hullo hullo!
*brings out the Red Carpet for the 2nd time today*
Thanks for flying in, lil' lady ;) Make yourself comfy...
The shoe ain't that expensive... why didn't buy? Have to ask the Lil'MissMay, the Shoe Lover! *LOL*

Your hair is nice liao... no need to rebond it unless u love silky straight hair like me... rebonding will spoil the hair...

**********
Dear winnliuliu,...
Harr?? Iron again?? Nanti become more liu, ok! :P
Waa waaa... u make so many plans for my liuliu hair liao?? Gel it? *LOL* Now still people use gel meh?? I remember my first pot of gel... *LOL* Follow Me brand wan...hahaha... got aloe vera wan summore *LOL* come to think of it, so farnie lah use the gel last time... so keras keras but still thot tat it's 'cool' kkakakaaka!

Thanks for the liuliu rebonding recommendation :) Dunno when I'll do it again if kena chop the hair... *bawlsss*

OMG! Peekaboo & Snip burnt your hair?? So liuliu wannn!! I also dun like Snip... waa u really got so many experience with the hair salons hor?

Now I'm gonna prepare myself mentally b4 going to the salon again...liuliuliu...

*hugwinnliuliu*
F L Y D A Y Y Y ! ! !
7 t h W e e k L i u L i u A n n i v e r s a r y

**********
Dear SirSimpleAmerican,...
I don't want tooooo!!!
*pengsans after wailing*

No choice looking at the frizzy condition... just have to wait for it to grow again loh... dun worry lah, by the time u see me, I should have my crowning glory back ;)

**********
Dear doc,...
*LOL* If i hantu, u & carcar sure kena liu-ed in August :P

I like lah that CarChenAngel :D
Ok, u create a few more and lemme choose *LOL* but donwan donwan kalipap, ok!

**********
Dear mistiliu,...
Waa waa waaaaa!!!!
*jaw dropped*
No no, jaw dropped not because of the long comment but becos so amazed that u so expert in hair conditioning! Liuliu!!
I know the conditioner you are referring to... i like those conditioners too cos they so nice smell, isn't it? But not sure if the shops sell it here but will check it out soon :) Thank liu so so so much... U are a liuliu gem!

One question, why liu so kiasi to go under the steamer?? *LOL* Farnie lar u... the steamer won't eat your hair wan leh... :p

Once again, no sorries for the long lecture! I liu it so much! I learned a lot from liu today...
*hughug & sayang mistiliu*

**********
Dear winnliuliu,...
So expect??
U mean expert har?? :P
Yeah!! Mistiliu so keng wan hor?? So unexpected... I oso likes!!

*grabs mistiliu & winnliuliu's hands and dances around like no one is looking*
Anyone oso can joins in, yeah? :)

**********
Yay!!! Flydayyy!

angel said...

Uik! Mistiliu! U crept in huh??
:D

Dear mistiliu,...
Dun paiseh, dun paiseh...
Paiseh jiak ka ki...
*LOL*
Liu understand ar?
*pulls mistiliu from the corner*
*group hug with mistiliu*

Sleep tight, mistiliu...

mistipurple said...

nite nite angeliu.
*sprinkle magic stardust on angeliu's hair..

angel said...

*angeliu sleeps in heaven while hoping the magic stardust can heal her liuliu hair*

plink said...

Yer! so tableh harap wan!

*goes to Monsoon-ID with B I G S O T O N G *

plink said...

Yer! so tableh harap wan!

*goes to Monsoon-ID with B I G S O T O N G *

carcar said...

wah long post, long comments...

i faster read and faster comment, no time for me at all (wake up 15 mins early b4 work to read blog )

*sigh*

hmmm, i think i will miss your long and silky hair! but sometimes no harm to give yourself a change of image! i did that often! i can recommend my hairstylist to you next time! good! very good! no jokes!

but dont go peekaboo lah, winn liu liu don' like them :P how bout headquarter in plaza damas too? hmmm, too many choice indeed, do you have your own stylist? Schwarzkopf is a pretty good brand leh !!~

nice shoe! but maybe not so practical! i will treat it as a DECO more than a shoe :P

*nice shoe*

DYK i have more than 80 pairs of shoes?

See Fei said...

must post the after treatment so we can feel relieved for you hor!!

frostier said...

O.o

Inevitable said...

Your hair so 'in'. Maybe you should ask them to seterika your hair spiky spiky like trojan...

AceOne said...

wuahahaha..inevitable, i like your comment!

angel said...

Boring Flyday...

Dear plinku,...
Yalah... *sigh*
Damn jialat, aitelyu... :(

*follows behind plink*

**********
Dear carcar,...
Aiyooo...u so khor lian dai...
*tries to find some time to lend carcar*
*sigh*
I also gonna miss my long hair... uwaaaaa :((
Who's your hairstylist btw? Waaa now I got so many hairstylist recommendation... hv to try out all of 'em liao lar...

Shoe for Deco?? Waaaa!!! Now wonder lah u hv more than 80 pairs!! This wan gonna be nxt Imelda Marcos liao..
*pengsan*

Thanks for flying by altho u so kesian hv to wake up so early to read blogs...
*sayang carcar*

**********
Dear see,...
Haha... ok ok, will tryyyy :P
I still not yet mentally prepared to chop off the hair... :(

**********
Dear frostier,...
Hmmmm....
o.O

**********
Dear inevitable,...
*pengsan*
Oiii! Apa spiky spiky?? Donwannn!!
So bad u... :P

**********
Dear aceone118,...
*piaks aceone with more sotong*

**********

One Utama, wait for me...

c o n s u e l a said...

omigosh!!
that's such a shame...I hope you feel better soon and your hair will recover after the treatment so no need to cut your hair. How long is it btw?

friday and another weekend...any big plans?

*hugs*

c o n s u e l a said...

and that shoe...looks very cun!
if me...sure buy one pair. I wish they had Vincci or Nose stores over here!

Stupe said...

maybe cut bald like me?

:)

LOL!! nevermind la, maybe snip about 2 or 3 inches off...hair can grow back...me back also got hair already la!

Lil' Joy said...

hair can be fixed.. but the shoe, why AhMay no buy??? So cantik wor! I like!!! But pst pst... DYK that she bought a sexy red pair last night??? *winks*

angel said...

Dear c o n s u e l a ,...
Yeah... really a shame it turned out this way... :(
Everyone says it's beyond help... must trim already... how long is my hair? Errmm... around the bra line...

Shoe's cun hor? We'll see if lil'missmay can resist temptation... ;)

Friday plans? Just posted it up :)
U hv a great one too!
*hughug*

**********
Dear stupe,...
Yerrrrr!! Donwan botak like u! Tak mau!
Yaaa... I know can grow back but I sayang maa... but looks like no choice already... all the ladies who saw me today said must trim liao... :(

**********
Dear lil' joy,...
Yeah... *sigh*
*mentally preparing to get hair snipped*
Waaaa!! Sexy red pair?? Another green pair won't hurt too, eh? :D

Anonymous said...

Enjoyed a lot! Austin tx jobs clomid and pultiple pregnancy Incorporation name search pennsylvania Canadian dodge dealers easten illinoisnevada incorporation Kenneth copeland ministries contact phone number Delaware incorporating home based business Northern culinary school National employment lawyers association water bed funiture Texas incorporation legal wisconsin incorporation

Anonymous said...

Best regards from NY! tupac ft biggie running tabs Wellbutrin and liver function Fiber diet effects on high cholesterol Zero clearence 89 toyota Bad blogspotcom credit loan mortgage refinance site columbus golf food safety kitchen inspectors in ri oak audio cabinets http://www.pregnantpussy3.info Windows spam filter download propecia loss Oldsmobile rebuilt engine drug effexor xr Allure baccarat rim Professional creat white strips online gambling http://www.kia-sorento-5.info 2nd mortgage free forms pay per click program