Friday, June 23, 2006

Fast Food Lunches

This week, I had lunch at two fast food joints. Of course on different days, liuliu!


DYK which branch is this?

Over at Pizza Hut, currently they have the Pasta Perfectto promotion!


Can't see, huh?


First, there's Ms. Spicy Arrabbiata...


Then, there's Ms. Prawn Olio...


Third, Ms. Creamy Carbonara...


Last but not least, Ms. Meatball Bolognaise...


Me, of course I'm a strong supporter of Ms. Prawn Olio!
Yum yum yummy!


Which came with 4 breadstix...


Soup of the day... tungku mushroom soup, of course...
and a glass of Pepsi... (this one no need pic lar, hor?)

My take? Lurve the Prawn Olio! Although the prawns could be fresher but no complaints becos the whole meal was only RM7.90++, but this only applies during lunch hours from 11.30am - 2.30pm. Promotion price for this set is RM12.90++ whereas if it's ala carte, the pasta is priced at RM8.50++. So, go during lunch time! ;)

Next, lunch @ Kentucky Fried Chicken (KFC). Hehehehe.... wanted to show him the pics and make his keyboard wetwet...


First, the orange squash... hmmm, missed this drink!


Lurve the fattening cheesy wedges! RM3.10++.


Hot & Spicy Fried Chicken Snack Plate...


Another one, up close... liuliu... drooling liu?

Okay, that's all for today... Yayyy!!! Flyday is hereeee!!! Yippie yippie ya ya!! Yippie yippie ya!!
H A V E A F U N F I L L E D F L Y D A Y ! ! !

Did-You-Know© that I DON'T eat the skin of any fried chicken? My frens always scold me and say that the skin is THE most delicious of all but not for me lah...

67 comments:

Anonymous said...

i always find fast food "plasticky", btu good to indulge in once a while...the spaghetti seems to be a good choice. emmmm.

still awake?

kea..tix

Winn said...

chupppieeeeee!
ilike pizza hut. getting sick of domino's... lol..

i dun eat the skin of fried chicken too...


they eat me :p

Simple American said...

chup

Simple American said...

Your friends are right about the chicken skin. But you are right to not eat all that fat. Of course why bread chicken you not gonna eat the skin hor?

Why no picture of Pepsi? (Just try to get even as I am notorous for leaving my huge camera at home)

Now I am hungry. KFC *slurp*. Promise to eat enough for me and L B.

_butt said...

Aiyak.. missed by one spot!!

_butt said...

Hey Angel.. guess wut, I just tried that Ms. Meatball Bolognaise last Mon.. but I see your Prawn Olio looks better.. cuz rite, me and my friends had our lunch in Midv and the service there was seriously a thumbs down.. Dominos would fare better in this case.

The meal was worth it though, would love to try Prawn Olio soon.. *hehe*

Friday is here.. yippee! ^^

Nite nite. Sweeet dreams!! It's raining here.. nice to Zzzzz..

So you like KFC Ori wan or Spicy? Me thinks Ori is better heheh.. and I usually hemtam makan the skin wan.. :P

L B said...

OMG!!!! I am definitely NOT going to Pizza Hut, even with the lure of wild naked cheerleaders there with pom poms doing mid air splits, but K F C!!! NOW! That's another matter.... but luckily, like _butt, I am of the ORIGINAL type!! I tak tahan the spicy wan, cos, that's not KFC to me LOLOLliuliuliu!! Waaaaaaaaa... waaaaaaa!!!! Yeah, SA!! Waaaaaa!!!
ROXXXXXXAAANNNEEE!!!!!!!.....

jairam said...

I love Pizzahut and KFC! When there's nothing to eat, we rely on delivery :)

ka..t said...

Have been thinking of trying the pastas at PH. Looks good in their adbertismen..

I'm always suspicious of picture perfect shots of fast food..when have you ever seen such a perfect burger with unwilted lettuce; the perfectly strewn toppings on a perfectly round pizza; and the perfect piece of fried chicken with the perfect mound of coleslaw and mashed potato with just the right amount of gravy artistically poured over it??

But I don't deny the occasional visit...forbidden fruit always tastes better, no? But I don't take chicken at KFC..I only take their fish burger(!), zinger burger, coleslaw and mashed potato.

angel said...

Dear kea..tix...

Wow!!! Pratinum Lunch Set 4 u!! In case you didn't know, I love pasta, esp. olios...

Yeah, still awake...

angel said...

Dear winnliuliu...

Waaa...chuppiedddd!!! LOL! Liuliu...miss liu... :(

Nowadays some Shakey's have become Domino's... but i still like their thin crusted pizza :D

Waaa... how the fried chicken skin eat liu? I wanna check it out, liuliu...

Flyday!!! Yayyyyy!!! Our 3rd week Liuliu Anniversary! ;)

angel said...

Aiyak, winnliuliu... forgots to give you Grolden Lunch Set!!! Soli... see u oredi to excited liao... liuliu...

L B said...

Japan 1 Brasil 0

angel said...

Dear SirSimpleAmeriliu...

Very well chupped, I see... :P Srilver Lunch Set for 4 U! Or izit Set Lunch...hmmm...

Yeah, the chicken skin fat is really... *shudders*

Actually I thot I did take the pic of the Pepsi...but guess I didnt... liuliu...

Eat enough for u AND lb?? Wow... looks like I need some helpers, liuliu... :D

angel said...

Dear _butt babe...

Ahhh...missed by one spot is not a problem... u'll still be my baby... (wat song is that??? lupa liao...liuliu...)

Oooo...so u had Ms. Meatball... izit nice? I'm thinking of trying either the carbonara or the arabbiatta... i not a fan of tomato sauce... :)

Yes, PH's service always pretty sucky... wat to do...

Sweet dreams to you too! It's pouring here as well! Nice to zzzzz!

Actually I wanted the Ori wan but I see the look of the Ori chic is pretty 'sad'...so, i ended up with the Hot & Spicy... just like me... LOLOL! Kidding!!!

angel said...

Dear Liubee...

I know! I know! I knew u are gonna avoid PH like a plague! Liuliuliu! :P

Like I said to _butty, Hot & Spicy, just like me... LOLOLIULIULIU!!!

Wot are you waaaaaa-ing, btw? :P

Roxanne? Roseanne Barr? LOL! Liuliu! :P

angel said...

Dear jairam...

Hullo hullo! U do?? I wonder if they taste the same, the ones in Manila and the ones here...

L B said...

Japan 1 Brasil 1

angel said...

Dear ka..t...

Hey, stranger! :P
I hv not seen the ads... but me thinks the olio is nice although a lil' bit small the portion... but ok lor...

LOL! I know what u mean by the pic perfect ads! Too good to be true, ain't it?!

Well, to tell u the truth, I take KFC only once in a few months... mom always remind me not to take too much of KFC...

angel said...

Dear Liubee...

Wow... thank liu for the live update!

What would I do without you...

Winn said...

hehehe.oh yaliu!!! our 3rd week!! wah u keep countring u got good memory liu..

this flyday..quite..hm..duno see how it goes..then will update u toniteliu/?/?liu?

ducky said...

ah no points for me today. kfc, pizza hut, dominoes all no like. McD is best. cheap food, free refills, open till late, open early for yuckky breakfast, even old ppl eats there, they eat porridge and order chicken! even the happy meal toys are soooooo muchhhhh better than kfc and best of all there is always a playground for the kids.

Inevitable said...

burp.... just had hash brown and scrambled egg for breakfast

carcar said...

arh.... faint over your DYK! change plan!

plan changed! let's meet for KFC for our next meet can? pass me all your skin! oops, hehe, pass me all your chicken skin!!!

arh.... drool over the fried chicken now!!

hey nice pict u have here, love the prawn pasta and chicken photo! good job!

p/s...should i go for kfc later for my lunch?

zeroimpact said...

Ooooo food ah
I wan both
I wan pizza
I wan pasta
I wan soup
I wan chicken
I wan whipped potato
Yum yum yum
When ah!
When ah!

carcar said...

oh forget to tell u, i love the cheese wedges the most!

can only found cheese fries here in singapore.

both are equally nice :)

yumyum!

Chen said...

most people will slurp at the chicken skin..
u veli de health conscious huh :D

DYK, I haven't step my foot into KFC outlet for many years liao :P
I guess the last time I went there was during uni time.
I prefer McD than KFC

sotongking said...

Wei I heard rumour tat PizzaHut resit got a column stating 'Race=???' All races will kena tax other than Malay.Dunno true ernot la but tis 1 i heard onli so dun tembak me okie...

cheerz

angel said...

Dear winnliuliu...

Yeah! Our Flyday Liuliu Anniversary must remember liu... we must kembangkan this Liuliu Tok so that it won't liu...(die)

Ok ok, tonite u liuliu me... :)

*hugliuliu*

angel said...

Dear ducky...

I also go to McD's more often than KFC or PH... but of cos for the different reasons lar compared to yours... :P

Oh, and I actually like A & W's fried chicken better than KFC's, come to think of it! Waaa long time no go liao... maybe should go afterwards...

angel said...

Dear inevitable...

Woooo... i actually love McD's breakfast sets! Yummy! Waaa, i long time no eat McD's breakfast liao...

angel said...

Dear carcar...

Haha! KFC??? Yerrrr... or, u can tapau your KFC then we go Starbuck's or Haagen Dazs or or or... :P

LOLOL! Terkejut me wanna eat my skin pulak!

You think the fried chic pic is nice too? But got SOME ppl say not nice worrrrr... I also love the taste of the Prawn Olio... feel like wanna eat summore...

Yes, go KFC... it's Fried Chic Flydayyyy!

angel said...

Dear zeroimpact...

Ei ei... u everything also want... when when?? Ask u lar! :P

angel said...

Dear carcar...

Yesss!!! I also love the cheese wedges... so so so... cheesy! Liuliu...

There no cheese wedges? Really? Nvm lar... since u so kesian kenot find cheese wedges in Sg, nxt time u come back I cincai lar, go KFC with u and I just hv cheese wedges, liuliu? :P

See Fei said...

u no fren...good stuff like this never call me...;-)

hei! it is really a waste not to eat the ciki skin...but 2 much also no good...very oily

angel said...

Dear Doc...

Actually hor, I not very health conscious... I don't eat the chic skin not becos wanna be 'healthy'. I just feel geli at the sight of the oily thing...

I donno if this is true but one of my sis' fren's mom, she kena cancer a few years ago (dont remember wat cancer, probably breast cancer...) and she always pesan my sis not to eat too much of KFC becos she said she (the auntie) ate ALOT of KFC and that's why she kena the penyakit... BTW, she passed on a coupla years ago and she was only in her 50's...

Sorry to be killjoy to those who like KFC... I'm just relating a story...

angel said...

Dear sotongking...

Yeah, I read that note/article/complaint which has been circulating around but I cannot confirm... I didn't check the bill pulak... ok ok, I'll check it the nxt time and let u know...

angel said...

Dear fei...

LOL! No fren? Dun like dat lar... U here meh? If u r here, I'll remember to 'call' u :P

Haha! Yeah, I always thot that it's a waste not to eat the chic skin especially when I'm dining alone... if with frens, sure they will wallop it liao...

So, when u coming to KayElle?

sengkor said...

i always hantam the skin 1st. they r so yummy!

Fantasy "Sticky" Flier said...

I always leave the skin to the very very very last and slowly saviour its yummy flavour. Thank got I have KFC and plenty of pasta places around here :P

sotongking said...

If it's true,Im not touching PizzaHut or KFC for the rest of my life. Better go Picolo Mondo,the true italiano pizza/pasta...mamamia

angel said...

Dear sengkor...

Errr... ok, nxt time u can have mine. Wei, I mean the chic skin. :P

angel said...

Dear FlyBoy...

Ahhh...so u are the Save The Best for Last type lar... me too :D I saved the Prawns for last :D

Nxt time, take lar some pasta pics for us... and lemme drool :P

angel said...

Dear sotong-ong aka sotongking...

Piccolo Mondo?? The last time I had pasta @ Piccolo Mondo @ MV, I was sooo disappointed... tasted so bad and it was also expensive! The best Italiano food in KL that I've tried is Cavallini's @ Palace Of The Golden Horses... Last time, there used to be one shop @ One Utama, outside Wong Kok Char Chan Teng, where they have a lunch set @ RM20 only and it was really good... got starters, got main course and coffee/tea... but now, tutup kedai liao... can't remember the name of the shop but they have another restaurant downstairs (One U) near Seed Cafe... but never tried that before...

Waaa tok so much... back to work!

Flyday! Flyday! Flyday!
Yay yay yay!!!

zeroimpact said...

Makan Eat
Come we go next week
We go eat fast food galore next week
Interested??
*get out book to register participants*
:P

moz monster said...

wahlau eh ... how come don't eat the KFC skin one? wah ... wasted lah you ...

come i buy u dinner @ lafite ... but that one french hor ...

plink said...

Liuliuliuliuliuuuu...!!!

It's Fliudei!!!

*Iyo karch'ng....*

a^ben said...

just now when i came home and I saw Ms spicy arrabiata on the table!!!! I wanted to taste some of it but i just had green tea ice blended and chocolate swirl cheesecake` whahahahahah! :P :P :P

the bread stick looks a lil chao huey ta leh~~~~

Chen said...

finally i answer your tag liao...
kakkaa, hope u don;t vomit blood reading what i have written there..
cos it is pure craps, LOL

may said...

I ' M H O M E !
B I G H U G S

O M G . . .

after so many days of chingchong food, I'm craving for thin crust pizzas and spaghetti and maggi goreng!!!

angel said...

Dear zeroimpact...

Ha?? Lagi fast food?? Donwan liao la... this week i had enuff of fast food oredi... altho I dont mind Pizza Hut again... still idam dimsum... how now?

angel said...

Dear mozzie...

Aiyoo...becos I see the kulit & oil, kenot tahan...
U belanja Lafite, liuliu?? Waaa... sexpensive worrr... must work harder liao...

angel said...

Dear plinkliuliu...

Yay!! Wa balu teng lai from iyo ka ch'ng...hehe... iyo ah iyo ahh...

angel said...

Dear a^ben...

Aiyaaa... whylah u din sapot Ms. Spicy Arrabbiata?? Liuliu lar you... but your cheesecake sounds swirling yummy!

Chao huey tar kha hoh ciak maaa... apalah... lu beh hiau lar lu...

angel said...

Dear Doc...

Waaa... beh hiao kong... mm cai ai kong ha mik...
*speechless*
Lucky u warn me not to vomit blood, so I went prepared... if not, sure au huek i tells u! Liuliuliu!

But ok lar... hv to tenkiu you for humouring angeliu... why don't YOU chia me bakuteh? :P

angel said...

Y A Y Y Y ! ! !
S O H A P P I E S !
S O M I S S Y O U !

Dear lil'missmay...

Chingchongchingchong!!! Liuliuliu!
W E L C O M E B A C K !

Waaa...only one week and u are already craving?? Sure still wanna Down Under??

* B I G B I G H U G Z *

angel said...

Just got back from meeting some interesting bloggers out there to celebrate Sengkor & Kingwife's burpday...then continued partying away at RP. Liuliuliu!! I'll try to blog abt it later lah... for now, liuzzzzZZZzzz...

Chen said...

hahhaa,
mm cai ai kong ha mik liao leh.. ho chai lu bor au huek LOL
never expect me to write such essay leh? hahahha...
aiyak, Penang BKT not nice one.. if i chia u, I will chia u something else instead such as Assam Laksa or Char Koay Teow etc loh:P

Chen said...

walao.. u come back so late liao still can go online..
*tabik*

zeroimpact said...

Dim sum it is...
But where to get dim sum for din din la... n must b like wit environment lo
got wine, music, candlelight...
Ne1 got suggestion...

Wingz said...

liu liu diu diu farkiu farkiu

AceOne said...

fuiyohhh..yummy yummy!!

angel said...

Dear doc...

Nolah, not Penang BKT... DYK that I only had BKT in Pg less than 5 times?? I only started having BKT when I came to KL...

In Penang you no nid chia me lar... cos I also Penang lang mahh... :D

Can't wait for u to come KL larr...

Oh yeah, I came back at 3 plus, nearly 4 am this morning. After mandi, tengok itu South Korea kalah... and then liuliu here a bit and then only tido...

angel said...

Dear zeroimpact...

Waaa waaa.... dimsum and wine and candlelight?? Hmmmm...

I can only think of home... liuliu! I think in Sri Hartamas got one place which sells dimsum all day long but not sure about dinner worr...

angel said...

Dear Latuk Wingz...

*unwillingly brings out the Red Carpet*

Woei!! First time u cum here u not only liu me, u diu and fark liuliu?! How can like dat?? So liuliu lar you... :P

angel said...

Dear aceone118

*brings out the Red Carpet*

Hullo hullo! Welcome welcome!

Yummy huh? Yeah, I also think so lah... last nite when I came home so late and saw those pics, I also went drool drool! LOL!

Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! Complaints with tempupedic mattresses