Friday, June 30, 2006

Short and Sweet & Bonus Points!

Last day of June 2006... darn, time just whooosh! by... Today is dumb-dumb's burpday! Dumb-dumb is one of my friend at work. I call her dumb-dumb and she calls me dumb-dumb... :D so dumb-dumb hor? *LOL*

DYK there's a Liuliu Tune now at the side bar? I wanna give my thank you speech to BenBoy who helped me with the codes :) Kam sia lu... sushi sushi... ;)

Flyday again!!
*Happies*


How was your month of June? For me, it has been one full of activities! But as I stop and ponder a bit, hey, another month's over and what have I achieved? Have I done anything good? Anything significant? Anything to be proud of? Errrmm... nothing much really... but I enjoyed and will continue to enjoy my life... I enjoy your friendship... I enjoy reading all of your comments and answering them... I enjoy getting to know each and everyone of you better each day... I'm happy to have you crossing my path of life... I'm happy to know that you'll come here to visit yours truly, rain or shine... Sheesh, sound a bit sentimental, hor? Don't mind me, yeah? I had lotsa time yesterday, zzzzz'ing at home... that's why...


DYK that if you tell me exactly where this place is,
you'll earn an extra 20 bonus points!

35 comments:

L B said...

*cough*

L B said...

pinball machine bumper

Simple American said...

chup chup

Simple American said...

I fell flat on my face in June at work. But like the Phoenix I am rising. Either that or I get butt kicked big time. But my boss promise to give me his palm pilot when he leaves, since it belongs to the College. It looks pretty sleek so I look forward to that. :)

But me tired hor! I take Flyday off so I can sleep sleep sleep. Then I got to pay my 12 to Midnight impints. No rest for the wicked. kekeke

may said...

ermmmm... it's a hotel lobby?

*goes back to zzzzz for awhile*

zeroimpact said...

Heh heh heh
Wah u still on after I zzzz ah
LOL
I shall cross ur path too
sooonnnnn....
Have a pleasant day though...

Anonymous said...

It must be either at the sports cafe or the cinema.

The soundtrack brings me old memories of that superman outing with my family. Superman was my lil bro's favorite, while I am into Indiana Jones, Elder bro Spiderman. Lol.

adrin suparman suwardono

sengkor said...

err.. is the the superman official website ah..?

Inevitable said...

Nightclub where you are working at?

c o n s u e l a said...

*hugs*

looks like a very high-tech, ultra interesting light fixture in some restaurant or cafe? lol!

sound like Superman the movie was good; just not the experience hor? I hope to free some time to go watch *crossing fingers*

ducky said...

wah another 4am post, i sure lose wan, that time i dreaming lah, rolling on hay with playboy bunnies.
ooi cannot, cannot give 20 points, that want too much lah. 10 points enough, afterward my sure 2nd spot also lose.
i also guess GSC.

Winn said...

i liu you too angeliu!!!!!!!!!!!
our liuliu anniversary! glad to have met you in the month of june!
hehe.. i'll need to ponder what i have achieved in june too..Hm! macam takda apa apa..
:0)

hmm..i agree with Liubee..somewhere like genting ar??

on the other hand, i have backup answer! GSC????

Stupe said...

it's the new cinema next to curve...the cathay cineplex.

now where is my 40 points?

Chen said...

Dunno where is that..
looks like star, reminds me of starfruit :P
btw, happy birthday to dumb dumb ;)
so fast,today is the last day of JUne liao..
it seems like 2006 just started not long ago, now more than half a year gone liao..

plink said...

winn is probably right. Main restoran mya ceiling at Genting?

angel, this wan is new meme ah? 'I enjoy....'

angel said...

Okays... so liuliu this Flyday... thank god it's over... phewwww... Okay, the correct 20 points answer is the lobby of TGV Sunway! Aiyo, you all only go GSC & Cathay ka? No go TGV? Liuliu loh... So, those who say cinema, GSC, Cathay, okaylah, markah kesian, I give 3 points...

Dear ElleB,...
Liuliu Flyday Pratinum!
*pats the chest*

LOL! Pinball?? Liuliu lohh... but good liuliu imagination!

**********
Dear SirSimpleAmerican,...
Wow! Chupped with style, I can imagine...
Liuliu Flyday Grold!
Awwww...fell flat? Poor thing liuliu... Let angel help you up...
Your boss is leaving? Is that good news or bad?
Hope u had a good rest though ;)

**********
Dear lil'missmay,...
Alamak... sleep chupping again...LOL...
Liuliu Flyday Srilver!
Nah, not a hotel lobby...

angel said...

Dear zeroimpact,...
Hehe...yeah, after u zzzz, i started to write my karangan :P
Tomorrow it is... ;)

**********
Dear a.s.s.,...
Uh huh, it's a cinema alright... Tell me, what made u say that?
I wonder if your lil' bro is as chun as the current superman... glad that the tune brought back memories for ya'... u likes? i quite like it... cos it did send a kinda chill down my spine in the cinema...

**********
Dear sengkor,...
Ei, actually hor, I shouldn't call u sengkor wan, u know? Becos I'm your ah cheh... but nvm lah, call u sengkor more intimate, hor? :P
LOL! This is an unofficial Superman's website... only for the nxt few days lar... or maybe gonna Next Change soon ;)

angel said...

Dear inevitable,...
Liu lar you! Nightclub... Oh I know, u always go wan izit?? Which one u go? Volvo Nite Club?

**********
Dear c o n s u e l a ,...
Aloha! Aloha!
LOL! It's the cinema @ Sunway Pyramid :)
Yes yes, Superman IS a great movie! I'm gonna watch it again this weekend ;)
*crosses fingers over here too so that c o n s u e l a can hv some time for the movie*
* F L Y D A Y H U G Z *

**********
Dear ducky,...
LOL! Soli loh... Yesterday I slept the whole day liao... so at nite i was very cheng sin.
Haha! At first I wanted to give 10 pts but thot, aiyah, I so stingy meh... so I ended up being generous and decided to award 20 pts instead for the correct answer... but all of u also wrong answer... liuliuliu...

angel said...

Dear winnliuliu,...
U liu me, I liu you! We liu one another! So liuliu! :D
Yeah! 4 wks liuliu anniversary... looks like our liu-ing gonna chap lap liao... how how??? kenot!! must fight for Liuliu! Long Live Liuliu!!
Wat u tak ada apa-apa in June?? Liu did so many things! Liu work so hard summore say got nothing??
*smack yr butt*
LOL! Liu very smart, got back-up answer! Liu are the smartest liuliu I've ever met! ;)

**********
Dear stupe,...
LOLOL! Waaaa...so the demanding! I offer 20 pts, u asked for 40 pts! :P
I've not been to the Cathay before... gonna go this weekend! ;)

**********
Dear Doc,...
Har? Starfruit? Doc ah, starfruit dun hv so many 'cabang' wan leh... :P
Thanks for the birthday wishes to dumb-dumb :D
Yeah, half a year gone with the wind...haiiii... Time ah, can't you slow down a bit?

**********
Dear plinku,...
Salah loh, liuliu...
Hmmmm... good meme oso, rite? No?
I enjoys liuliu-ing all of liu...

may said...

I am finally awake... after 11 hours of sleepwalking at work and another 3 at home! hahahaha!

nevermind, no need bonus points, this month oredi non-performing due to the great firewall of China that lost me a few chupping spots.. heheh! well, we'll see next month, yea?

HUGS for a great weekend!

p.s. movie confirmed on Sunday! will send you details...

Chen said...

your angel pict is up liao.. hope u like it :P

a^ben said...

wei wei wei` still red alert at ah may's page` hahaha

yahoo` sushi sushi`* io ka chng holding sushi in hands*

mistipurple said...

hehe, suddenly i hear music and then blur sotong me go over to fifa live page, thought italy ukraine match started. then realised it's superman flying around. paisehliuuuu...

angel said...

Dear lil'missmay,...
OMG! Liu so good @ sleep walking!! LOL! How liu do it wan?? Teach meeee!! So convenient! Can zzzz AND walk at the same time! Save time! No need to just zzzz LOL!

Non-performing u said? You'll be in for a surprise *wink wink*

Yeah! W E E K E N D S U P E R M A N H U G Z !

**********
Dear Doc,...
Yeah! I simply L U R V E it!!!
TQ so much!
Feel like can really kiss you liao!
LOL! Liuliuliu!

**********
Dear a^ben,...
Hehe... lucky i give ahmay red alert... but aiyah, she oredi knew abt the anak...
LOL! When u get your sushi, you'd BETTER io ka ch'ng, aitelyu! LOL!

**********
Dear mistipurpliu,...
So happy to see liu each time... each time will miss liu wan... LOL! khorlian mistiliu... so sotong wan... must be liu very bz, hor?
Mistiliu, liu take care, liuliu?
*hughugliu*

_butt said...

Izit really Cathay? Wah, nice.. but I heard from my friend say the theather inside is the same, smaller wor.. though it looks beautiful from the outside.

Must visit there soon. Currently doin' a group asgment of mock ad campaign for cinema.. *hehe*

carcar said...

congrate! your song is up!

but a little buffering going on ah?...

is it the GSC ceiling light deco?

Chen said...

so many ppl kissing me?
*pengsan* :P

angel said...

Dear _butt babe,...
Nah... it's not Cathay... it's TGV @ Sunway Pyramid :)
Yeah, I went to Cathay just now with a few other bloggers (for Superman again, hehe) and I think I prefer GSC @ 1 Utama... it's okay lah the cinema and b4 the movie starts, they'll show a clip down memory late of Cathay Organisation from the 70's right up to the 90's and now... LOL! very nostalgic if u saw it... :D

Wooo ad campaign for cinema? Must be fun! Good luck! Score A+++ okay!

**********
Dear carcar,...
Aiyoo, liu so long din come liao... I thot u sesat liao...
Hehe, yeah! I managed to get help from a^ben :) hey, sorry lah didnt manage to 'catch' you the other day... but thanks for offering to help with the music :)

That pic was taken at TGV in Sunway Pyramid, not GSC...
*hughug*

**********
Dear doc,...
Like dat oso pengsan?? Adoi... susah lah you... semua pun pengsan... kena piak pun pengsan, kena kiss pun pengsan...
*shakes head*

_butt said...

OMG, how can I miss that?? Should've known.. but no long time never go there liao, nowadays stick to Midv GSC or 1U oni.. heheh

angel said...

Dear _butty,...

I also dun quite like TGV liao nowadays... a bit 'old' oredi...
Yeah, i also prefer GSC :)
Movie movie, wanna wanna?? ;)

Chen said...

pengsan cos too hungry liao.. haven't jiak dinner yet :P

angel said...

Dear doc,...
U hv to jiak wan meh? Your blog got so many makan pics. No need to jiak, u just need to go to your blog and can become pa liao :P

_butt said...

Yes, yes!! movie + ice-cream wana wana?

angel said...

Dear _butty,...

*LOL* ya ya!
Wanna wannaaaaaaa!!! :D

Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! ice machine solar Oem car seat covers Round plastic baseball display holder round chevrolet suit coats wellbutrin used for anger management Music codes for vitamin c About slot machine Stop paying unsecured credit card consolver coat of arms 2000 acura tl custom accessories Free keno online online online 12 volt appliances drop ship Mesotherapy find physician in encino ca